Macgames.no liker ikke safari

Diskuter de nyeste spillene

Innleggav tactus » man 10.01.2005 15:55

Hvorfor mange hiver seg over ASP/.Net/ActiveX/WM/osv har mest med at pakkeløsningene ifra MS er helhetlig og konkurranse dyktige. At det ikke fungerer skikkelig på andre plattformer enn (overraskelse) Windows er den røde ull-tråden som klør i alt MS tar i desverre. :(

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Bendik » man 10.01.2005 19:05

wisshh skrev:Typisk Mamut...

Prøv dette

Safari->Valg->Sikkerhet->Godta informasjonskapsler: Alltid


Genialt! funker fint da... macgames burde kanskje vurdere å legge ut den infoen på siden sin...:D

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav CrazyGoNuts » man 10.01.2005 19:12

Sia funker jo på en måte...

Med litt reaksjonsevne klikker man seg bare inn på "click here to proceed" som dukker opp før man får feilmelding på sia...

Er man gamer så når man det fint :P

Men joda... Det er egentlig for dårlig at macgames.no ikke funker på mac... Men sånn er det med alle som har valgt å bruke Mamut! Kjenner igjen akkurat det samme problemet fra nettbutikken til ibanez.no og andre..
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Bendik » lør 15.01.2005 23:13

jeg har kontaktet webmaster som, høflig, ga meg løsningen som er gitt ett sted ovenfor. jeg foreslo å legge ut denne infoen på nett og voilà, de la det ut. sjekk http://www.macgames.no hvis du skulle være i tvil. står nederst under nyheter.

det nytter, folkens :)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Seth » ons 02.02.2005 10:11

Skulle kjøpe spell der for en stund siden (neverwinter, hvis noen lurte ;) Siden funka ikke ordntli, altså kunne ikke bestille, så jeg regna med at den var delvis nede. (Klikka ved shoppinga tror jeg). Så jeg ringte inn spurte om når siden ble fiksa og sa jeg ville bestille over telefon. Da fikk jeg vite at den ikke støtta safari, noe som jeg aldri tenkte over, ble litt sjokka. Sånt kan jeg lett tenke meg på andre sider, men ikke en som selger spill til mac...
medlem i 235 måneder
 

Forrige

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron