Trenger spilltips til PB 12"

Diskuter de nyeste spillene

Trenger spilltips til PB 12"

Innleggav josteinsen » ons 09.02.2005 0:44

Denne uken kommer endelig dagen da jeg skjøper min første mac. :D Jeg har bestemt meg for en 12" PB og kommer nok til å spørre etter mye rart her siden jeg har NULL greie på mac.

Aller først vil jeg gjerne ha tips om små eller store, gratis eller rimelige spill som jeg bare må ha (klassikere kanskje?) og som vil funke fint på 12" PB.

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav kaspartu » ons 09.02.2005 0:53

blizzard er kjent for å lansere sine spill i hybridversjon (pc/mac) starcraft, diablo og warcraft 3 somer en stor klassiker, og blir straks avløst av world of warcraft.. som vi alle gleder oss maks til!

mitt hjemlands nettsted, macpil.dk har endel nedlastinger som er gratis!

ellers finner du mye rart i tråder under spill her på forummet!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav josteinsen » ons 09.02.2005 0:59

notert.... takker.

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav TorbX » ons 09.02.2005 1:01

Du bestiller fra Apple, right?

Butikkene her i landet har nok ikke fått inn de oppdaterte maskinene enda. Jeg gjetter, da.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav iZappa » ons 09.02.2005 1:01

Railroad Tycon orginalen..
Finnes for classic miljøet. Hvis noen finner en OSX versjon vær så snill og la meg få vite det!!

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav josteinsen » ons 09.02.2005 1:06

Railroad tycoon spiller jeg ofte på PC, så den må jeg nok ha :)

Jo, de nye PB er vel bare på applestore så det er der jeg bestiller fra. Litt synd egentlig men det går greit.

Denne maskinen er jo en svært dårlig spillmaskin, men det er greit å ha noe å kaste bort tiden på innimellom :)

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav iZappa » ons 09.02.2005 1:08

Er ikke enig i at den er en dårlig spillemaskin. Skjermkortet er bra nok til alle mac spill for øyebliket og har du greit med ram skulle ikke det være noe problem. Gode gamle Quake er forresten en klassiker.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav åttitre » ons 09.02.2005 1:10

anbefaler Rise Of Nations Gold Ed. :D herlig spill!
medlem i 239 måneder
 

Innleggav josteinsen » ons 09.02.2005 1:13

Har en 19" LCD og det var hovedgrunnen (+5400rpm hd) til at jeg valgte PB fremfor en iBook.

Quake er også notert.

Rise of nations har jeg ikke sett.. link?

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav åttitre » ons 09.02.2005 12:03

medlem i 239 måneder
 

Innleggav anderstangen » ons 09.02.2005 12:26

hvor får jeg tak i single-player versjon av quake? har en quakeworld klient her til macen, men er masse pes med configen for å få det til å bli spillbart.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 09.02.2005 12:51

Om du som meg spelte Transport Tycoon i din barndom, og saknar dette pc-only spelet, så finns det noko som heiter Open TTD på nettet. Har denne instalert sjølv og har spelt MASSE:)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav iZappa » ons 09.02.2005 13:00

Snarf skrev:Om du som meg spelte Transport Tycoon i din barndom, og saknar dette pc-only spelet, så finns det noko som heiter Open TTD på nettet. Har denne instalert sjølv og har spelt MASSE:)


Vet ikke om denne var til meg eller tråd starteren. Men jeg tenkte på Sid Meyers Railroad Tycoon (RRT.exe som vi skrev i dos på 90 tallet). Hvis noen har OSX info om den vanker det belønning ;-)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Mega_Therion » ons 09.02.2005 13:19

Et spill som desverre begynner å bli noen år, men er helt fantastisk, er American McGee's Alice. Fantastisk historie og eventyr!

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 09.02.2005 13:23

iZappa. Den var vel tl deg+ alle.
Tenkte at railroad tycoon fans kanskje også likte transport tycoon. (Generelt syns eg alle ... tycoon spela var dritkule då eg var liten. var ein liten kapitalist den gongen. no er eg raud idealist : ) og spelar heller RPG`ar : )

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Neste

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron