WOW!

Diskuter de nyeste spillene

WOW!

Innleggav Fredthehead » tor 10.02.2005 23:03

I morgen kommer World of warcraft! Jeg gleder meg...
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Satan » tor 10.02.2005 23:11

Vet du maskin kravene for å kjøre WOW? Må en ha en slugger?

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav eivinn » fre 11.02.2005 9:21

Hvis noen har mulighet til å prøve det på en 12" 1,5GHz må de gi beskjed hvordan det går.
Jeg har selv prøvd Myst 4 og det var jo spillbart på 12" 1GHz på tross av litt hakking til tider.
medlem i 240 måneder
 

Innleggav EinarJ » fre 11.02.2005 10:22

På eska står det at det kreves like under Gigahertzen G4-krefter.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav subsequent » fre 11.02.2005 10:41

Hei, jeg har spilt både USA beta og Europe Beta, Har prøvd det på min Powerbook (se signatur) og det fungere... men det er ikke en spille opplevelse!

minste kravet for WOW er en G4 933 Mhz 32 MB skjermkort og 256 MBram, men jeg anbefaller masse ram, det krever mye.. sitter og spiller det på pcen min hjemme den har 512 ram og det blir for lite i flere tilfeller når du kommer inn i en ny by og slikt lagger det veldig. På powerbooken min lagger det jevent pga grafikk kortet, men det lagger ikke i nærheten av hva det gjør når jeg går inn i en ny by som det gjør på pcen. Dette har med at jeg har 1256 mb ram på PowerBooken. Så anbefaler masse ram!
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 16.02.2005 1:00

dette ble plutselig en ikke-aktuell post. derfor er den fjernet.
Sist endret av Nikoraisan den ons 16.02.2005 18:23, endret 1 gang

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav eckmann » ons 16.02.2005 1:15

De har slitt heftig med hele systemet i dag virker det som. Det har lagget skikkelig i spillet også. Liket mitt forsvant etter at jeg var død, så jeg ble gående rund som ghost, dyret mitt kom ikke tilbake og plutselig var profilen min stilt 2 levels tilbake.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 16.02.2005 1:24

jaja... jeg får vel bare kose meg med dvd-en, soundtrack-cden og boka, da. klarte å fiske frem en collectors edition i dag. ikke mange igjen i butikkene, ettersom jeg forstår.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav eckmann » ons 16.02.2005 1:26

Hvor i all verden fikk du tak i den? Jeg bryr meg fint lite om å ha det ekstra dyret, men boken med tegningene vil jeg ha... Er tingene verdt det? Boken altså? Dvden er ikke så viktig. Er OSTet tøft? HVordan er pakken?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 16.02.2005 1:47

boka er dritfeit... over 200 sider med digge tegninger. meget bra artwork. dvd-en er ikke stort å skryte av (om du ikke er dritfan av prat fra utviklere). cd-en er meget grei om du liker slikt.

noe jeg ikke helt skjønte vitsen med er "kartet" du får. er MEGET lite detaljert, og i dårlig materiale. hadde nesten mer smak for ringen som er rundt kartet. pakken gjør seg også godt i hyllen (sammen med min warcraft III battle chest).

fikk tak i den på expert bonus i skien. de hadde faktisk 6 igjen, så jeg plukket med meg 2.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 16.02.2005 16:22

hmmm... endelig fått registrert, og har spilt en stund. ganske greit, egentlig. Også har jeg en liten tøff zergling til å løpe rundt etter meg, da. moro. tror dette spillet vil ta mange nattetimer av livet mitt, gitt.

hva med å poste hvilket realm og character name dere har i denne posten?
Jeg er Male Night Elf, Hunter. Resten står i signatur.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav eckmann » ons 16.02.2005 17:09

NoSanity, fått PM?

Uansett:

Rdinc @ Earthen Ring, Level 14, Male Dwarf Hunter

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav G-Mac » ons 16.02.2005 17:17

Er ikke WOW bare noe drit da, lizzom er det gøy???

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Aasgaard » ons 16.02.2005 17:28

Tja, hva de sier kreves er nå en ting. Prøvde det på min splitter nye Mini, det var ikke akkurat en fantastisk opplevelse. 800x600 uten noe eye-candy, og det var fortsatt litt tungt. Nå er jeg fullstendig ny med Mac, så kanskje det er et eller annet hokus-pokus jeg burde gjort annet enn å installere spillet på en fersk Mac(?), men det ser altså ikke helt lovende ut. Minien er en 1.42GHz med 512MB RAM. Tror jeg holder meg til Windows-maskina når det gjelder WoW. :(

Spiller på Silvermoon som Strix, hvis noen skulle legge merke til en liten gnom med det navnet. ;)
medlem i 230 måneder
 

Innleggav thomasb » ons 16.02.2005 17:29

Mac mini har nok litt for dårlig skjermkort til å kjøre WoW bra :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Neste

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]