Funker World of Warcraft på denne?

Diskuter de nyeste spillene

Funker World of Warcraft på denne?

Innleggav eddymulan » fre 11.02.2005 15:12

eMac combo 1.0 GHz 768 mb sdram 32 mb skjermkort..
leste her att en med ibook 12" 768 mb ddr ram og 32mb ram skjermkort hadde fått det til på betaen... jeg lastet ned betaen men fikk meg ikke account... noen som vet om jeg kan greie det?? det står på apple att det er best med ddr ram... tror dere att det kan gå?
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Fredthehead » fre 11.02.2005 15:22

det vil nok lagge en del...
medlem i 233 måneder
 

Innleggav subsequent » fre 11.02.2005 15:23

Minste kravet til WOW er G4 med 933 mhz 32 mb skjerm kort (gf2 eller 7500 Radeon) og 256 mbram... Men det krever masse ram.. jeg har spilt både US og Europa betaen... har testet det ut på min PB som du kan se spesifikasjonen på under. Det gikk ikke veldig fort... men det gikk. Men nå skal det sies at når apple lanserte den siste oppdateringen til Mac OS X (10.3.8) så var ytelsen i WOW forbedret... hakke fått prøvd det med den nye oppdateringen. Men jeg vil tippe på at spillet går på den emacen men det går nok ikke veldig bra. Du må nok spille det i 800x600 med Low på alt av grafikk.
medlem i 236 måneder
 

Innleggav eddymulan » fre 11.02.2005 15:24

men hvis jeg utvider til 1 GB og bruker bare prosessoren til WoW?? da må det vel gå litt bedre??
jeg tar alt på ULTRA-low...
men noen som vet hva det koster i månden??
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Malice » fre 11.02.2005 15:33

Jeg ville gått inn på BT og lastet ned servere og satt den opp på en annen maskin hjemme (om mulig) og testet det slik var jeg deg ... Siden du allerede har klienten...
Du får ikke en helt reel opplevelse, da du ikke vil oppleve loaden medspillerene forårsaker, men du vil nå iallefall få en nogenlunde pekepin... Har ikke testet serveren som ligger ute da jeg ikke har klienten, men jeg går ut ifra at den virker.
Vet heller ikke hvor det ligger torrents til den. Datt ut av BT for en stund siden, og mange har blitt saksøkt siden den gang, så jeg kan som sagt ikke hjelpe der...
medlem i 241 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]