Cs alternativ

Diskuter de nyeste spillene

Innleggav dark » tir 29.03.2005 16:22

Det funker jo med wine op linux (jeg hadde prob. med tastatur input), finnes det ingen emulator til mac som gjør at man kan spille cs? Eller så er det litt rart at ingen har fått porta cs til mac!

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav mordaren » tir 29.03.2005 16:22

---
Sist endret av mordaren den man 05.03.2007 20:17, endret 1 gang
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Magnuc » tir 29.03.2005 17:26

dark skrev:Det funker jo med wine op linux (jeg hadde prob. med tastatur input), finnes det ingen emulator til mac som gjør at man kan spille cs? Eller så er det litt rart at ingen har fått porta cs til mac!

De var i full gang med å porte med avbrøt fordi de trodde markedet ville bli for lite for at det skulle være lønnsomt.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Linz » tir 29.03.2005 18:00

dark skrev:Det funker jo med wine op linux (jeg hadde prob. med tastatur input), finnes det ingen emulator til mac som gjør at man kan spille cs? Eller så er det litt rart at ingen har fått porta cs til mac!

Wine er kun mulig å bruke i Linux på x86-arkitektur (vanlig pc). Årsaken til dette er at den ikke emulerer maskinvare, men heller de programvarebibliotekene som må til for at spillene skal fungere. Å lage gode windows-emulatorer for mac er komplisert (det finnes et par, blant annet Virtual PC fra Microsoft) fordi de må emulere en helt annen maskinvarearkitektur, og de blir da så trege at de overhodet ikke takler 3D.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Xander » tir 29.03.2005 18:21

http://www.planeshift.it


og forresten, på min ibook G4 1.2ghz, 768mb går det finfint og spille Final Fantasy VII i Virtual pc. men jeg får oppløsning på 320x240. Ikke imponerende, og høyere oppløsning går ikke...
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Lillewill » tir 29.03.2005 20:34

Kan på det sterkeste anbefale Black Hawk Down!
For å spille på nettet må du ha Team Sabre:
http://www.aspyr.com/games.php/mac/10840/

Har både CS og BHD på PC - men likte BHD best.

Ventet i 7 uker på Mac Mini...

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Blomvik » man 11.04.2005 13:34

Innstallerte Virtual PC og prøvde desperat som jeg var å innstallere CS 1.6, og det gikk faktisk, men hakket sykt på min 3 år gamle iMac G4!


er det altså en mulighet for å spille cs på Mac??
Hvor for man tak i VirtualPC?
medlem i 228 måneder
 

Innleggav MrCrox » man 11.04.2005 13:37

VirtualPC er ingenting for å spille med. Det krever enormt mer ressurser.
medlem i 238 måneder
 

Forrige

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron