Interesse for Mac1 guild i WOW?

Diskuter de nyeste spillene

Interesse for Mac1 guild i WOW?

Innleggav tactus » søn 10.04.2005 14:12

Ville det vært interesse av å danne en Mac1 guild i WOW? MacNN har f.eks. hatt The Reservoir Dogcows guild en god stund nå og den har vært veldig vellykket.

Noen lenker om emnet på wow-europe:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/guilds.html
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... uilds.html
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... rship.html
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/guildtab.html

Hva sier dere? Kunne noe slikt være interessant? Det betyr vel i første omgang at du må kaste til side dine lv 60+ og starte ifra bånn i noen dager, men på den andre siden kan opplevelsen bli veldig interessant på sikt, spesielt visst vi er mange. Kanskje en fordel om du velger samme nick som på Mac1, ellers blir det jo litt vanskelig å vite hvor alle kommer ifra.

Bare en tanke. :D

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » søn 10.04.2005 14:16

har vel mere følelsen for en americas army-klan...

personlig føler jeg egentlig ikke for å spille med andre characters enn den jeg allerede har, og det å begynne på nytt er litt utelukket. pluss det at jeg allerede er i en guild nå.

så beklager, men jeg blir nok ikke med på den. men en fin tanke, da.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav gomslork » søn 10.04.2005 14:21

Kanskje det. Må først se om jeg får tak i / om jeg orker å få tak i WoW. Har spilt litt WC3 i det siste, så vi får se om det påvirker meg enda mer.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav eddymulan » søn 10.04.2005 15:10

jeg hadde en tanke om det samme, men jeg har ikke fått WoW enda. Når det er i hus så blir jeg selfølgelig med ;)
Vi kunne jo også lage army og Wc3 clan og.... ;)
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » søn 10.04.2005 15:31

lol... er det pearpc donald driver med, eddy?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav LykkeAndreas » søn 10.04.2005 15:48

Jeg hadde blitt med jeg... så lenge jeg kan fortsette på en lvl 25 char. jeg har nå
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Kamelen » søn 10.04.2005 15:58

har starta en alt. char. som er lvl 25 nå, vet ikke om jeg orker å begynne med enda en. Battlegrounds nærmer seg :D

Men om dere starter på Warsong skal nok en av mine char. snuse innom :!:
medlem i 234 måneder
 

Innleggav tactus » søn 10.04.2005 16:02

Hehe. Har selv forsåvidt ikke kommet forbi lv 16.. Kun fordi jeg har byttet karakter tre ganger (og skiftet server en gang). Selv om man spiller lenge med en karakter vil det skje før eller siden at man lager en ny karakter eller skifter server. Det er jo kanskje først og fremst da man høster fordelene om man har en Mac1 community guild eller ikke å gå til. En guild skal jo helst vare/fungere en stund. Om man skal få til noe må man ta iniativ. ;)

En start ville jo være å bli enig om en felles server å opprette nye brukere på f.eks. Vet ikke hvilken som er mere stabil enn andre, men Dragonblight som jeg er på nå har hatt litt latency noen ganger i døgnet så langt. Jeg skal se om jeg kan starte noe (har ikke bestemt meg for noen server etc enda)... Så kan de som vil joine når de føler for det. :)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav KDN » søn 10.04.2005 16:30

Jeg er med på en Mac1 guild med en gang jeg får min WoW cd fra cdon.com ved neste leveranse av spill.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Kamelen » søn 10.04.2005 17:36

Blizzard har åpnet for flytting av char., så alt er mulig. Men jeg er med i et guild som er gildt!
medlem i 234 måneder
 

Innleggav tactus » søn 10.04.2005 17:37

Har startet med en ny karakter på Terenas serveren/realm. Håper det ikke er noen invendinger mot PvE (normal mode)? Nick'et er Tactus. Vil ta litt tid for at en guild kan startes. Man trenger også nok folk. Men om man er enig om hvilken server man kan samles på så er ikke det noe problem. Håper de som er interessert husker å bruke samme nick i WOW som på Mac1, så blir det litt mere seriøst. Er forresten på alliance (viktig å merke seg) som elf druid. Håper vi kan bli flere og få til noe etterhvert. Kan bli morro. :)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Kamelen » søn 10.04.2005 17:45

både PvE og Alliance er nei fra meg!

For the Horde! 8)
medlem i 234 måneder
 

Innleggav tactus » søn 10.04.2005 18:03

Kunne vært bra med guilds under begge spillestilene. Har ikke prøvd PvP enda. Må få litt erfaring først. ;)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav pixelimp » søn 10.04.2005 18:48

ja, vist faen er det interesse for mac1 guild ! :D

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav tactus » søn 10.04.2005 18:52

I tekst boksen, skriv /w tactus for å kontakte meg. Jeg er som sagt på Terenas realm/serveren. Jo flere jo bedre. (lv 4-5 allerede.)

Oppdatering: Karakteren er snart klar på Terenas serveren til å lage en guild, men det er ikke nok folk. Legger iniativet om Mac1 guild på is inntil videre. Om noen likevel er interessert, PM meg her på Mac1 (eller lag en guild selv). Går tilbake til min ordinære karakter på Dragonblight.
Sist endret av tactus den man 11.04.2005 17:34, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Neste

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]