Installerings krøll

Diskuter de nyeste spillene

Installerings krøll

Innleggav pappkasse » tir 12.04.2005 19:21

hm!

sitter her å hadde planer om å instalere Age of Mythology og spille litt, da på et eller annet mystisk vis ikke det funker å spille fra instalasjonen på den interne disken i iBooken min, prøvde så for morroskyld å instalere på den eksteren disken min (som kjører på fire-wire) og da funka det, noen som kan ha noen forklaring på det?
har merka noen små rare ting med maskinen min i det siste, som f.eks spurte den om passord ETTER instalasjonen av AOM, en annen ting er når jeg reparer rettighetene mine får jeg opp :
We are using special permissions for the file or directory ./Library/ColorSync/Profiles/Displays. New permissions are 16893

får det opp 2 ganger, med forskjellige permissions tall, har sikert ikke noe å si menmen, noen som har noen forslag?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Otsego » tir 12.04.2005 19:27

Installert siste patch?
http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=18080

edit: Det med special permissions er som det skal være, ikke bry deg om det :)
Sist endret av Otsego den tir 12.04.2005 19:28, endret 1 gang

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav pappkasse » tir 12.04.2005 19:28

når jeg instalerer på den interne får jeg ikke lov å instalere patch, men på instalsjonen på den eksterne fungerer det fint fint, bare en del kjipt å ikke kunne plugge seg av den eksterne. når jeg prøver å starte spillt på den interne får jeg opp at programmet uventet ble avsluttet...

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]