Sitter fast i Call of Duty UO (SP)

Diskuter de nyeste spillene

Sitter fast i Call of Duty UO (SP)

Innleggav ABH » fre 15.04.2005 2:03

Mulig jeg er en dårlig soldat men har klart meg gjennnom hele første spillet av COD. Nå er jeg et godt stykke inn i fortsettelsen; United Offensive SP.
Har kommet til der jeg slåss sammen med russiske soldater inne i en stor lagerbygning/fabrikk? Vi ha slåss oss gjennom 2. etg. og var på vei ned en metalltrapp. Midt i trappa kommer en stor armert tysk Tanks inn gjennom en sideport og skyter hull i veggen. Der stormer nye russere inn. Det ropes at vi bør ta antitanksvåpen som ligger midt på gulvet og ufaliggjøre tanksen.
Jeg har nå over lang tid forsøkt tusenvis av angrep på tanksen med dette våpenent, men den skades ikke. Har dere noen tips hvordan den blir satt ut av spill? Jeg kommer ikke videre.. grrr...
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Lillewill » fre 15.04.2005 8:06

Har egentlig ikke peiling men jeg mener å huske at tyske tanks hadde sterkt panzer forran men svak på sidene/bak (+ dårlige belter). Ikke laget for å flykte... Er dette et "historisk korrekt" spill kan du jo prøve å ta den fra siden eller bakfra...

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Sitter fast i Call of Duty UO (SP)

Innleggav thomasb » fre 15.04.2005 8:58

ABH skrev:Mulig jeg er en dårlig soldat men har klart meg gjennnom hele første spillet av COD. Nå er jeg et godt stykke inn i fortsettelsen; United Offensive SP.
Har kommet til der jeg slåss sammen med russiske soldater inne i en stor lagerbygning/fabrikk? Vi ha slåss oss gjennom 2. etg. og var på vei ned en metalltrapp. Midt i trappa kommer en stor armert tysk Tanks inn gjennom en sideport og skyter hull i veggen. Der stormer nye russere inn. Det ropes at vi bør ta antitanksvåpen som ligger midt på gulvet og ufaliggjøre tanksen.
Jeg har nå over lang tid forsøkt tusenvis av angrep på tanksen med dette våpenent, men den skades ikke. Har dere noen tips hvordan den blir satt ut av spill? Jeg kommer ikke videre.. grrr...

Jeg prøvde å spille gjennom akkurat den delen igjen nå, og det fungerte helt fint for meg å ta ut den tanksen. 2-3 anti-tank-raketter var nok.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Re: Sitter fast i Call of Duty UO (SP)

Innleggav ABH » fre 15.04.2005 18:00

thomasb skrev:
ABH skrev:Mulig jeg er en dårlig soldat men har klart meg gjennnom hele første spillet av COD. Nå er jeg et godt stykke inn i fortsettelsen; United Offensive SP.
Har kommet til der jeg slåss sammen med russiske soldater inne i en stor lagerbygning/fabrikk? Vi ha slåss oss gjennom 2. etg. og var på vei ned en metalltrapp. Midt i trappa kommer en stor armert tysk Tanks inn gjennom en sideport og skyter hull i veggen. Der stormer nye russere inn. Det ropes at vi bør ta antitanksvåpen som ligger midt på gulvet og ufaliggjøre tanksen.
Jeg har nå over lang tid forsøkt tusenvis av angrep på tanksen med dette våpenent, men den skades ikke. Har dere noen tips hvordan den blir satt ut av spill? Jeg kommer ikke videre.. grrr...

Jeg prøvde å spille gjennom akkurat den delen igjen nå, og det fungerte helt fint for meg å ta ut den tanksen. 2-3 anti-tank-raketter var nok.


Takk til dere begge. Hvis en lodden liten blå sak som deg thomasb kunne slå ut Tyskerne og tanksen, tenkte jeg jeg måtte manne meg opp og bare slå til jeg også.. og det var nettopp det jeg gjorde nå nettopp:
Jeg tok en ekstra stor slurk av honningkrukka mi og løp ned trappa og beinet de små bena mine bort til kassen med Panzerfauste snappet en granat foran nesa til Tyskerne og løp opp trappa og bort bak den første kassa på leideren. Der kunne jeg sikte inn granaten på skrå ovenifra i siden på tanksen (ovenfor pansringen over beltene). Dette måtte gjentas faktisk hele 4 ganger - altså 4 granater måtte til. Mulig en av dem ikke ble en fulltreffer på denne avstanden.
Det var på hengende håret jeg hadde liv nok til det 4. stuntet. Den var noe vrien denne utfordringen. Jeg tror jeg presterte å få inn en fulltreffer fra alle sider - også så nært innpå at jeg blåste meg selv tilhimmels:wink: uten at det hadde noen virkning. Vrient å forstå at vi må treffe hele 3-4 ganger for å ta knekken på den. Det var vanskelig om en var naturlig forsiktig. Å buse på slik jeg gjorde var jo egentlig et selvordsforsøk, men heldigvis mista Tyskerne fatningen, ellers skjøt de ekstremt dårlig. Vel, jeg fikk meg noen treffere bak. Det svir enda. Var det grovsalt de skjøt med?? :roll:

COD er et fantastisk flott spill. Grafikken er bare helt utrolig. Jeg klarte å kjøre en tanks av veien og brakk benet bare pga at jeg måtte nyte grafikken rundt meg.. Blir helt fasinert jo. Hvordan vil spillene være om bare 1-2 år tro? Det har vært en rivende utvikling de siste 2 årene. Og "intelligensen" i spillet er utrolig fasinerende.. Gleder meg til årene som kommer jeg..

Gleder meg til å komme meg videre i spillet. Jeg skal spise ekstra mye nå.. så kaster jeg meg ut i det. Er det mange oppdrag igjen tro?

Det dumme er at jeg ikkke klarer å finne noen "levende" servere å spille MultiPlay på. Jeg har aldri fått det til heller, dumt for det ser så spennende ut.
Skulle lagt ut på nettet en norsk rettledning for oss lite språkkyndige og nybeynnere. Forstår en del, men når det ikke virker så vet man ikke om man ikke har forstått logikken, feilen skyldes min egen hardware, software eller problemet ligger på nettet. Man får et tvetydig inntrykk av det som skrives om dette i forumene omkring i verden..

Men nå er det helg og jeg skal ikke plage dere mer. Det er jo freddan idag :lol:

Takk for at dere reddet helgen for meg...
medlem i 233 måneder
 

Innleggav vlunde » fre 15.04.2005 18:42

Slet litt med akkurat den delen jeg og, men det gikk til slutt. Bare vent til du kommer rundt hjørnet, da blir det enda værre. Dukker opp en tanks som peprer deg med granater, samtidig som du får to mitraljøser midt i trynet. Prøvde lenge å skyte folka, men det er bare å pepre alt som er med anti-tanks granater. Etter det kommer du til en jernbanestasjon, og der har jeg vært stuck en stund. Spillet henger seg, vet ikke helt om det er en bug eller bare min versjon. Noen andre som har opplevd det samme?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav thomasb » fre 15.04.2005 19:31

ABH: Du kunne bare gjemt deg bak den tanksen like ved panserfausten, for så å løpe frem på høyre side å hente en panserfaust, tilbake igjen og så frem på venstre siden for så å skyte den på tanksen ;)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav ABH » fre 15.04.2005 20:20

thomasb skrev:ABH: Du kunne bare gjemt deg bak den tanksen like ved panserfausten, for så å løpe frem på høyre side å hente en panserfaust, tilbake igjen og så frem på venstre siden for så å skyte den på tanksen ;)


"Kunne bare" sier du. Tror du ikke jeg har prøvd dette. Jeg blir bare skutt eller slått ihjel av disse forb... tyskerne..
Ja jeg vet jeg kan skifte til en pistol o.l. og utrydde dem før jeg legger an, men akkurat i denne situasjonen fikk jeg 10 armer og 6 bein hvor halvparten ble lammet av skrekk. Da kommer disse bare i veien for meg. Vondt i bakhodet har jeg også etter alle slagene jeg har måttet ta imot - om og om igjen. Gebisset passer ikke lengre heller :lol:

Og, vlunde, jeg har allerede klart utfordringen du nevner her. Vel.. måtte gjenoppstå fra døden ørten ganger, men det viktigste er at jeg lever her jeg ligger nå. Jeg skal strakst fortsette spillet igjen. En event. bugs blir vel den største utfordringen å overleve da.. Ha en fin kveld!
medlem i 233 måneder
 

Innleggav ABH » søn 17.04.2005 3:28

vlunde skrev:Slet litt med akkurat den delen jeg og, men det gikk til slutt. Bare vent til du kommer rundt hjørnet, da blir det enda værre. Dukker opp en tanks som peprer deg med granater, samtidig som du får to mitraljøser midt i trynet. Prøvde lenge å skyte folka, men det er bare å pepre alt som er med anti-tanks granater. Etter det kommer du til en jernbanestasjon, og der har jeg vært stuck en stund. Spillet henger seg, vet ikke helt om det er en bug eller bare min versjon. Noen andre som har opplevd det samme?


Hei vlunde! Jeg har fått spilt meg fram til vi står å slåss foran en stor plass med Leninstatue. Jeg skulle beskytte Sgt. Antonov som skulle løpe over plassen og inn i en bygning. Vi måtte stoppe bak 2 tanks før vi kom fra til inngangspartiet. Rett før vi løper inn døren blir vi på platået savet fra nivå "Kharkov2-1" til "Kharkov2-2". Det oppstår en bug akkurat når det saves til "Kharkov2-2". Er det her du opplevde samme bug vlunde? Mulig vi er på vei til å løpe inn i en jernbanebygning som du sa, jeg vet ikke hva det er.
Vi burde melde fra til Aspyr om feilen, men jeg er for dårlig til å skrive engelsk. Noen som kan hjelpe med å oversette en mail til ASPYR for meg/oss?
Kom gjerne med et forslag.
medlem i 233 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]