17. Mai i WoW

Diskuter de nyeste spillene

17. Mai i WoW

Innleggav LykkeAndreas » man 16.05.2005 22:39

medlem i 231 måneder
 

Innleggav bobby81 » man 16.05.2005 23:05

har snakka med noen venner på min server og de skal, men det kan vel bli veldig varierende oppmøte ettersom nordmenn er spredd over mange servere og kanskje ikke så mange som sitter å spiller på 17.mai
medlem i 229 måneder
 

Innleggav tactus » man 16.05.2005 23:56

Er ganske mange skandinavere på frostwhisper på horde siden, men jeg vet ikke om det er planlagt noe der. Den norske andelen jeg har møtt har stortsett vært CS folk likevel..

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav xGrape » tir 17.05.2005 0:14

Vil vel bare anbefale å møte opp for å sjekke om det er andre nordmenn der (utenfor Stormwind / Orgrimmar på din realm) når tiden er inne. Aner ikke hvor mye nordmenn det er på "Argent Dawn". Men ideen er artig nok til å gi det et forsøk :)

Det er med mindre du faktisk har et liv da, og foretrekker ekte tog...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Otsego » tir 17.05.2005 2:20

Selv mener jeg det er idiotisk :P Men alle har sin egen mening og selv om jeg ikke liker ideen betyr det ikke at andre ikke gjør det. Til dere som skal gjøre det, lykke til da.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav magnus » tir 17.05.2005 2:42

Jeg syns ærlig talt at det er sprutlamt. Holder meg til vanlig 17. mai-tog.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav desafio » tir 17.05.2005 7:50

Enig med magnus! 17. mai handler om pølse, og korps fremst i toget. Skal ikke sitte inne foran pc'n og spille WoW da!
Men det er jo et bra eksempel på spilegalskap :) Og det at folk får mindre og mindre sosial intellekt

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav tactus » tir 17.05.2005 9:14

Ikke kom å fortell meg at man er spillegal og mangler sosial intelekt fordi man gjerne fyrer opp WOW i løpet av 17 mai vel? Tror dette er første gang på mange år jeg ikke markerer dagen med å ikke være fyllesjuk bak en fremmed sofa.. Skal gå edruelig å se på toget for engangsskyld. Kanskje også det virtuelle toget visst jeg er på nettet da.

God feiring dere uansett hvordan dere markerer dagen.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron