Spill fremtiden....

Diskuter de nyeste spillene

Spill fremtiden....

Innleggav dagga » tor 19.05.2005 10:12

Noen som har sett de nye videoene ifra våre nye spill konsoller på itavisen.no???!!!!


Har et par ord til det...: HOOOOOOOOLYYYY CRAAAAAAP :-D


K-

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav subsequent » tor 19.05.2005 10:16

tenk at alle disse spillene er utviklet for og kjøre på PowerPC, det er koselig det :D
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » tor 19.05.2005 10:43

PS3 er vel det som har imponert mest hittil. Gleder meg til å se hva de klarer å tvinge ut av den ... :)
medlem i 237 måneder
 

Innleggav gulll » tor 19.05.2005 10:49

Jeg velger nok å ikke bli for imponert før jeg får prøve sakene selv, på ferdige spill. Demoer kjørt på messer har vel vært boostet tidligere, uten at jeg skal påstå noe om noenting i forbindelse med lanseringene nå. Fett ser det uansett ut, det skal de ha ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav CBlomvik » tor 19.05.2005 11:19

Likte veldig godt Killzone 2 pga allt som sjedde på en gang. Folka faller døde rundt deg og blir satt fyr på og allt går veldig fort! Men alikavell tror eg det kommer til å bli like kjedelig som Killzone, og man vil ikke gjennomføre det omigjen

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav desafio » tor 19.05.2005 11:20

De skulle gitt ut en ny Metal Gear Solid :D

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav CBlomvik » tor 19.05.2005 11:58

MGS4 kommer! http://www.tothegame.com/event.asp?even ... atform=all sjekk på vidioer langt nede enplass der

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav dagga » tor 19.05.2005 12:21

PS3 ser definitivt tøffest ut 8-)

Killzone 2 så jo ut som om de hadde filmet "in game".. hvis det er tilfelle virker det jææævli interessant ut for meg ihvertfall :-)

Samme det bilspillet! oioioioioioi


k-

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Giltvedt » tor 19.05.2005 13:22

Er det bare jeg som liker Nintendo? o_O

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav tactus » tor 19.05.2005 13:40

I og med at konsollene begynner å innføre high definition begynner faktisk konsollene å bli interessante for meg. Mangler bare at jeg kan bruke mus og tastatur og kan koble den til LCD skjermen min. Hvem trenger spill til Mac da, eller Windows for den slags skyld? (:)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Magnuc » tor 19.05.2005 13:46

tactus skrev:I og med at konsollene begynner å innføre high definition begynner faktisk konsollene å bli interessante for meg. Mangler bare at jeg kan bruke mus og tastatur og kan koble den til LCD skjermen min. Hvem trenger spill til Mac da, eller Windows for den slags skyld? (:)

Alt dette kan jo dagens modeller... :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Magnuc » tor 19.05.2005 13:47

xagits skrev:Er det bare jeg som liker Nintendo? o_O

Nei... men tror ikke jeg gidder å spille MarioCart når jeg har valget mellom det og de nye spillene til PS3...
Håper bare PS3 spill kommer på DVD-plater som lar seg brenne fra en vanlig blue-ray brenner slik at man slipper å punge ut med utallige 1000 for å spille litt... 8-)

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav tactus » tor 19.05.2005 14:37

Magnuc skrev:
tactus skrev:I og med at konsollene begynner å innføre high definition begynner faktisk konsollene å bli interessante for meg. Mangler bare at jeg kan bruke mus og tastatur og kan koble den til LCD skjermen min. Hvem trenger spill til Mac da, eller Windows for den slags skyld? (:)

Alt dette kan jo dagens modeller... :rolls eyes:

High Definition? :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Magnuc » tor 19.05.2005 16:14

tactus skrev:
Magnuc skrev:
tactus skrev:I og med at konsollene begynner å innføre high definition begynner faktisk konsollene å bli interessante for meg. Mangler bare at jeg kan bruke mus og tastatur og kan koble den til LCD skjermen min. Hvem trenger spill til Mac da, eller Windows for den slags skyld? (:)

Alt dette kan jo dagens modeller... :rolls eyes:

High Definition? :rolls eyes:


Video Settings
Your Xbox automatically defaults to a 480i resolution. Once you’ve got it connected to your HDTV, you’ll want to go into the Xbox Dashboard (turn on the Xbox without a disc in the tray). Then, go to Settings and choose Video. Select the highest resolution that your TV can handle. Don’t worry. If you set it at 1080i and you pop in a 720p game, you won’t have to reset the video—it’ll automatically display your games at the correct setting. And, don’t freak that you don’t see a setting for 480i. It’s the default.
http://www.xbox.com/en-us/expertguide/hdtv

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav tactus » tor 19.05.2005 17:03

Oh.. Vel da så. Har ikke eid en konsoll siden tidlig Playstation 1 eraen, ikke rart jeg har noen missoppfatninger. :-[ Men bare tanken om å kunne sette opp en billig konsoll sammen med de andre datakomponentene som en slags Mac mini for spilling er veldig forlokkende. Fordelen med konsollene er at du slipper å tenke på oppgraderinger eller irritere deg over at du må ha en blodig Power Mac G5 for å spille WOW og Doom 3 slik de er ment å bli spilt. (Jeg bare nevner WOW som ett *må ha* spill eksempel, selv om det ikke finnes til konsoller.)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Neste

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]