fins gta til mac

Diskuter de nyeste spillene

fins gta til mac

Innleggav tiende.tk » fre 20.05.2005 19:03

fins gta til mac. hvis ikke kommer det til mac.
medlem i 226 måneder
 

Innleggav skyfex » fre 20.05.2005 20:43

Nei og nei (så vidt jeg vet). Send RockStar Games en e-mail hvor du spør om det. La dem vite at du er interessert.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav energyst » fre 20.05.2005 20:46

det var på håret for sent det kom til xbox så...

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » fre 20.05.2005 22:00

Rockstar har såvidt jeg vet sluppet iallefall GTA 1 lovlig til nedlasting, kanskje toeren. eneren kjørte i dos så du kunne nok prøve å emulere den med f.eks. dosbox ( doxbox.sf.net) eller en eller annen dos/win emulator. Virtual PC er en mulighet men jeg tviler på at du vil få en spillbar opplevelse med men noen av GTAene som kom etter eneren.

Su har en alternativ hvis du liker nintendo: http://www.grandtheftendo.com/ Det er en 8-bits versjon av GTA 1 som fungerer på nintendo. Den er dessverre ikke ferdig, men skal fullføres i løpet av året.

Håper dette hjalp.. :)

-SJ

PS: Det er ingen mac porter av GTA spillene, så du finner ingenting offisiellt. Jeg hørte rykter om et spill somm lignet på GTA for mac, men jeg tror den døde som prosjekt, noen som kan fylle inn opplysninger om det?

edit: spillet het Payback, men de sluttet å utvikle den. du finenr nok en demo på macgamefiles.com .
medlem i 236 måneder
 

Innleggav bep0rz » fre 20.05.2005 22:38

Antar at GTA 2 vil fungere fint, om du får emulert det, hvis du har en Mac litt nyere enn veldig-gammel.

Det fungerte jo utmerket på min gamle Aptiva på 400 MHz og 64 mb ram.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » fre 20.05.2005 23:13

Hva brukte du for å emulere GTA 2?
medlem i 236 måneder
 

Innleggav orbo » ons 25.05.2005 11:45

True Crime av Aspyr er jo litt i tråd med GTA. Har en originalcd jeg nettopp kjøpte som jeg kan selge hvis noen er interessert. Har ikke tid til spill... Sjekk http://www.aspyr.com
medlem i 236 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]