World of Warcraft

Diskuter de nyeste spillene

World of Warcraft

Innleggav RaggyAnt » man 23.05.2005 10:28

Hei!!

Jeg har en Ibook 12" som jeg synes er grei og spele WoW med, men har bare en ting som plager meg.
Og det er at på PC så kan man trykke på NUM LOCK sånn at man slipper og holde gå knappen nede hele tiden, hvordan fungerer dette på mac(Ibook)?

NUM LOCK knappen fungerer ikke her.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Swingerman » man 23.05.2005 10:36

Hmmm... nå vet jeg ikke helt hvordan layout er på iBooktastaturet, men på et vanlig tastatur bruker jeg (om jeg ikke tar helt feil) den knappen som står over 7-tallet (numeriske) for å sette på "autopiloten". Er ikke det kanskje numlock a?

Symbolet på knappen er i alle fall et parallellogram med et kryss over.

-Simon

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav anderstangen » man 23.05.2005 10:47

søk på et forum om WOW og finn info om hvordan config-en fungerer. Tar jeg ikke feil er det en liten .cfg fil som styrer alle knappebindinger og instillinger. Slik kan du assigne en annen knapp til denne funksjonen.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav RaggyAnt » man 23.05.2005 11:07

Swingerman skrev:Hmmm... nå vet jeg ikke helt hvordan layout er på iBooktastaturet, men på et vanlig tastatur bruker jeg (om jeg ikke tar helt feil) den knappen som står over 7-tallet (numeriske) for å sette på "autopiloten". Er ikke det kanskje numlock a?

Symbolet på knappen er i alle fall et parallellogram med et kryss over.

-Simon



det stemmer det, men knappen fungerer ikke som "autopilot" :-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav RaggyAnt » man 23.05.2005 11:09

anderstangen skrev:søk på et forum om WOW og finn info om hvordan config-en fungerer. Tar jeg ikke feil er det en liten .cfg fil som styrer alle knappebindinger og instillinger. Slik kan du assigne en annen knapp til denne funksjonen.



konge! takk skal du ha. skal prøve på det

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav RaggyAnt » man 23.05.2005 11:20

forresten er det andre også som har hatt dette problemet?(løsning?)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav tactus » man 23.05.2005 12:26

RaggyAnt skrev:forresten er det andre også som har hatt dette problemet?(løsning?)

Tastaturoppsettet setter du opp inne i spillet. Bruker "h" selv. Vet ikke hva som er standard. (Merkelig valg av trådtittel forresten.)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav pixelimp » ons 15.06.2005 12:20

ehh, hvorfor må det være numlock knappen ? dette kan du jo skifte til hva du vil ... har autorun på Y, jeg ...

jisses ... n00bs o_O


:-D

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Atavistic » man 20.06.2005 15:29

Tenkte jeg skulle la være å poste et nytt topic.

Har vurdert litt å skaffe meg WoW. Har en powerbook 15" nyeste rev med Radeon 9700(64MB VRAM) og 512 RAM. Har lest litt rundt omkring og sett at WoW ikke kjører spesielt bra under OS X. Tenkte derfor å kjøpe en ekstra 1 GB RAM brikke. Kan jeg forvente at spillet kjører fint da?

Tenkte på å kjøpe denne ram brikken http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306537&cks=PRL . Vil denne fungere bra? Vet at det finnes en ram-guide, men den inkluderer kun opptil 512 MB for den nyeste rev. av powerbook'en.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Bizarro » man 20.06.2005 17:29

Atavistic skrev:Tenkte jeg skulle la være å poste et nytt topic.

Har vurdert litt å skaffe meg WoW. Har en powerbook 15" nyeste rev med Radeon 9700(64MB VRAM) og 512 RAM. Har lest litt rundt omkring og sett at WoW ikke kjører spesielt bra under OS X. Tenkte derfor å kjøpe en ekstra 1 GB RAM brikke. Kan jeg forvente at spillet kjører fint da?

Tenkte på å kjøpe denne ram brikken http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306537&cks=PRL . Vil denne fungere bra? Vet at det finnes en ram-guide, men den inkluderer kun opptil 512 MB for den nyeste rev. av powerbook'en.

WoW fungerer fint på Mac'er. Har spillt siden slippet i Europa på min PB 17" 1.5 ghz 512 RAM, og det går stort sett greit (er man på steder med mange spillere og mye aktivitet, som de store byene, så må du forvente litt hakking o.l) For en ukes tid siden oppgraderte jeg til 1024 MB RAM, og dette hjalp _veldig mye på ytelsen. Nå kan jeg multitaske mye mer, den generelle FPS-raten har gått opp, og alt går mye bedre.

Så for å svare på spørsmålet ditt, WoW fungerer fint på mac'en, men 1024 MB RAM er å anbefale.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]