Baldur's Gate 2 Personality based Character Generator

Diskuter de nyeste spillene

Baldur's Gate 2 Personality based Character Generator

Innleggav Polymorph » tir 12.07.2005 22:55

Er det noen her som har hørt om lignende programmer?

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal spille, og vil finne noe som passer meg.
Jeg vet at det er et rollepsill, men å spille en hyllende Paladin blir for mye for meg, og en forvridd, ondskapsfull heks passer heller ikke.

Prøver en gnom av en Cleric/Illusionist, som jeg tror vil bli veldig interresant, da den passer meg kanbskje best. Hun er en liten kriger som enhancer seg selv med f.eks. Strength, samt forhindrer fienden med illusjoner.

Hun er ikke ond, og sender ikke magi som Poison Arrow, dog en Flame Arrow eller Fireball er ikke en umulighet.

Det jeg er ute etter et et webbasert program som spør deg 10+ spørsmål, og på slutten kalkulerer svarene, og kommer med et forslag til hva som passer deg best.

Svaret ville resultert Alignment og Klasse (evt. Multiclass, der Multiclassen er en annen side av deg).

Morrowind har et slik system i spillet, og jeg kunne jo bare brukt dette om Morrowind funket på Mac, men den gang ei.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Eriksson » tir 12.07.2005 23:03

"I am not a geek, I am a level 12 Paladin!" :D

ta en personlighetstest på 50 spørsmål.. sånn kjedelig lang en som du ikke svarer helt riktig på alle spørsmålene for å få en bedre personlighet. så sammenligner du disse med karakterene. men regner med at du vet relativt godt fra før hvem du er. så har egentlig ikke noe bedre tips enn at du bare velger etter den du synes passer best. du kan vel også sammenligne karakterene med karakterer i andre spill og se om du finner lignende ting på f.eks wow o.l.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Polymorph » ons 13.07.2005 0:23

Vel, nå har jeg ikke for vane å blindgjøre folk jeg ikke liker, for så å slå inn skallen deres med en forgyllet hammer, så i forhold til Baldur's Gate vet jeg ikke hvem jeg er ;)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Eriksson » ons 13.07.2005 1:12

hehe jo sant... men du kunne jo tenkt litt på hvilke våpen o.l du ville brukt hvis du hadde møtt en sint gammel heks på gata. skadefryd :) hvis du hadde følt deg veldig tilfreds med ondskasfulle våpen så virker det som et logisk valg.. men du virker da såpass snill at personligheten din egentlig ikke står helt til noen av karakterene sånn direkte.

*lure på hvilken karakter moldarin ville identifisert seg med...* :D

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]