World Of Warcraft spilletråden!

Diskuter de nyeste spillene

World Of Warcraft spilletråden!

Innleggav joarek » man 24.10.2005 14:28

Heisann, jeg tenkte det kunne være nyttig med en liten WoW-tråd der man kan spørre om tips og dele goder, samt evt. kunne møte andre norske spillere og ta quest sammen med :-D

Første spørsmål jeg lurer på er:
Det finnes en del "add-ons" tillegg for pc, er det noen som vet om noen sider til mac med dette.

I spillet har jeg en spiller jeg kaller Demonised (human warrior level 24), hva kaller dere spillerne deres? Hadde vært kult å møte på noen "kjenninger" :-P

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav geagle » man 24.10.2005 14:55

spiller bare Final Fantasy XI jeg =P men det er jo på pcen. hadde det ikke vert for at FFXI ikke er til mac hadde jeg kasta pcen for lengst.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Conker » man 24.10.2005 16:12

Vaffel, level 8 night elf rogue ;)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Ruckus » man 24.10.2005 16:17

jeg har en elf rouge 20 på deathwing og en 34 orc hunter på agamaggan.

noen her på forumet som er på noen av disse serverne?

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav joarek » man 24.10.2005 22:45

geagle skrev:spiller bare Final Fantasy XI jeg =P men det er jo på pcen. hadde det ikke vert for at FFXI ikke er til mac hadde jeg kasta pcen for lengst.

Ja, det var jo nyttig å vite i en wow tråd :rolls eyes:

Hvordan ser jeg hvilken server jeg bruker? Er litt lag fra tid til annen, men det er mest i store byer som Iron Forge osv, vanlig gameplay der ikke drøssvis av folk samler seg på en gang, ellers rimelig lekkert må jeg si:)

Men ingen som bruker noen plug-ins eller add-ons?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Grunde » fre 28.10.2005 14:31

Grunde, lvl 25 Night Elf Hunter på Stormrage

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav WZot » fre 28.10.2005 15:19

Level 60 human mage (fire og arcane specced) på Ravencrest.

Eller egentlig "ex-WoW spiller". Tar litt pause pga økonomiske årsaker...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Forth » man 31.10.2005 17:06

Sitter her faktisk med en rykende fersk kopi :) installert, patchet og mekka konto nå. så får jeg vel nesten vente med resten til jeg er hjemme fra jobb :-P

så da får jeg håpe att dette er bra. har spillt lineage2 i 1.5år nå , og det er i den eneste grunnen PC'n fremdeles er i hus egentlig. hehe

jeg kommer til å spille på stormscale sammen med noen kompiser som har klart å slepe meg med på dette :rolls eyes: jaja

men nå kan jeg hvertfall spille på mac'ene mine og da :-D

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav safarikjx » man 31.10.2005 17:29

Jeg spiller med en Night Elf Priest som er på lvl 11 for øyeblikket. Det har den forsåvidt vært en god stund nå. Jeg har aldri tid til å spille. Spiller på Deathwing

Edit: Jeg spiller med navnet "Vhermanni".

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav subsequent » man 31.10.2005 17:53

veit at de fleste addons skal fungere på mac, jeg bruker noen selv... er forresten 60 Warlock på Burningblade. :-D
medlem i 236 måneder
 

Innleggav joarek » man 31.10.2005 19:15

NoSanity skrev:
joarek skrev:Hvordan ser jeg hvilken server jeg bruker?

Trykk på server list når du har skrevet passord, og se hvilken server det står (1) ved. det indikerer at du har en character på den serveren.

du kan også se nederst i høyre hjørne av skjermen, når du skal trykke på "enter world". der står servernavnet.


Takk :-)

Terenas ser det ut som jeg er på, og er nå på level 32 8-)

Jeg har helt glemt å skrive det her men jeg fikk greie på det med add-ons osv på http://www.macspil.dk og bruker nå Titan Panel som fungerer veldig bra, men har ikke funnet noen thottbot mulighet for in-game "items-søk" som var det jeg egentlig var ute etter. Men på apples hjemmesider fant jeg WoWdget som jeg bruker og er fornøyd med, man velger å søke på enten http://www.thottbot.com eller wow.allakhazam.com

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Jostifer » man 31.10.2005 19:28

Leste nettopp at den første tilleggspakka er underveis, med blant annet to nye raser å spille, Blood elves på horde og en ukjent på alliance.
Level cap er hevet til 70, ny profession som gemcrafter (eller hva det nå var)
nye abilities, og (trommevirvel) Flying mounts!

Nye steder er Quel thalas og outland, (hvorav QT er startpunktet for bloodelves)
I outland kan du finne Medivs tower (20 karakterers raide plass)
Og en hel del andre ting.
Gleder meg!!
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/

Jostein

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Magnum44 » man 31.10.2005 20:18

Lunah, Dverg Palandin lvl 28

Ikke noe problem å spille WOW på IMac g5 :-D

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav AreB » tor 03.11.2005 17:28

Jeg er "Harryclein" night elf Warrior lvl 18 for øyeblikket, å jeg spiller på serveren: Azjol-Nerub.

Og ja jeg angrer på navnet, men det er visst ikke mulig å endre på etter at spillet er i gang :-/

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav moraina » ons 23.11.2005 17:44

jeg er en level 60 mage på magtheridon. har nesten alle MC epics.
guilden min har begynt på BWL nå. =)
medlem i 221 måneder
 

Neste

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]