Trackmania Nations?

Diskuter de nyeste spillene

Re: Trackmania Nations?

Innleggav neu » man 02.06.2008 23:23

Jeg ble forresten kvitt "Your video adapter's (Direct3D HAL) driver is outdated ..." ved å reinstallere Parallels Tools. Trackmania Nations Forever fikk litt bedre frame rate, men egentlig ikke nok til at det ble spillbart.
medlem i 220 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav iphoneman » lør 21.06.2008 23:16

Bruk CrossOver her kjører spillet bra på svart macbook. Selv om viftene begynner å surre litt.
medlem i 194 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav kajac2 » lør 21.06.2008 23:23

å kjøre nations igjennom en emulator burde ikke være noe stort problem. Det har veldig skalerbar grafikk, som betyr at du kan konfiguere grafikken til å passe omtrent hvilket som helst grafikkort. Det fungerer strålende på min Nec Versa m320, og den maskinen sliter med å kjøre Google Earth, så det sier vel litt.
medlem i 197 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav Brhm » søn 22.06.2008 0:06

TM Forever funker kjempefint på stor flatskjerm i stova ved hjelp av CrossOver på min 1.gen intel Mini.

Då ser eg bort ifrå nettverkstilkobling....

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav marshallm » tir 08.07.2008 21:44

Jeg kjører TM Nations Forever i BootCamp på min 1G Intel MacBook Pro 15,4" med 2gb ram. Det fungerer helt fantastisk her:) med bra grafikk også, jeg satt meg ned en halvtime-time og gikk gjennom alt av innstillinger, endret noe, tok en benchmark, sjekket fps, endret mer, bench, fps, osv. fikk et ganske bra setup:)
medlem i 219 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav Johnsrud » man 03.11.2008 3:02

jeg bruker crossover, men programmet lukker seg selv hver gang jeg skal velge motstander! jeg velger bane, blir bedt å trykke hvilken som helst tast for å fortsette, så må jeg velle motstander! og uansett hvem jeg velger, lukker programmet seg!

har noen opplevd dette??

EDIT: TmNations lukker seg, crossover fortsetter å kjøre..

EDIT: nå fikk jeg det til å starte, men det lægga(kall det hva dere vil) så heftig, før programmet lukket seg igjen..
medlem i 190 måneder
 

Re:

Innleggav djxfade » man 03.11.2008 9:29

Twister skrev:Men i Bootcamp må du dele harddisken din, dette vil jeg ikke...


Nei dette stemmer ikke i det hele tatt. Boot Camp programmet i Verktøy, lar deg splitte harddisken i 2, og du kan selv velge hvor mye du vil sette av til Windows og Mac OS X. (og uten å miste Mac OS X filer).

Og er heller ikke noe poeng å "innstallere" BootCamp, da det er en BIOS emulator som ligger på EFI nivå i en Mac.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav Johnsrud » man 10.11.2008 3:38

Johnsrud skrev:jeg bruker crossover, men programmet lukker seg selv hver gang jeg skal velge motstander! jeg velger bane, blir bedt å trykke hvilken som helst tast for å fortsette, så må jeg velle motstander! og uansett hvem jeg velger, lukker programmet seg!

har noen opplevd dette??

EDIT: TmNations lukker seg, crossover fortsetter å kjøre..

EDIT: nå fikk jeg det til å starte, men det lægga(kall det hva dere vil) så heftig, før programmet lukket seg igjen..



ingen som vet noe?
medlem i 190 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav vebbomania » ons 31.12.2008 13:00

Prøv å justere litt på instillinger i trackmania evt i crossover se om det hjelper.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav maclover11 » ons 09.06.2010 16:49

Prøver å bruke Crossover, men får ikke noe til.. står berre: "Error! The file does not match".. en liten guide?

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Trackmania Nations?

Innleggav skihopp » fre 10.09.2010 19:03

Hvorfor får jeg ikke Trackmania til å funke i Parallels? Jeg har instalert det, og når jeg skal prøve å laste inn en bane, krasjer hele Parallels. Noen som har noen forslag?
medlem i 178 måneder
 

Forrige

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]