Steam til Mac

Diskuter de nyeste spillene

Steam til Mac

Innleggav Baika » tir 15.06.2010 17:30

Hei

For en stund siden lastet jeg ned Steam til Macbooken pro-en min. Ikke lenge etter kom det et tilbud på The Orange Box til 16?. Jeg slo til, å fikk lastet ned Half-life 2, Episode 1 og Episode 2. Synes også det var positivt at jeg fikk Team Fortress 2.
For noen dager siden reinstallerte jeg mac-en. Så snart alt annet var oppe å gikk, ble steam lastet ned. Team fortress 2 var nå lagt ut for mac så jeg gledet meg som en unge til å prøve det. Denne gleden var kortvarig. Har absolutt ingen mulighet til å laste ned spillet. Ikke Half-life spillene heller. Ingen av spillene ligger i "My games" i steam. Når jeg logger på steam å skjekker kjøpehistorikken min, så vises ikke kjøpet mitt. Har fått epost der det står at jeg har betalt for The orange Box.
Har prøvd å kontakte Steam support uten hell. Hva gjør jeg? Noen tips?

-Baika
medlem i 168 måneder
 

Re: Steam til Mac

Innleggav BlueWaste » tir 15.06.2010 17:43

Det er nok Steam support som kan hjelpe deg med dette problemet. Du kan referere til eposten du har mottatt da denne mest sansynlig er din kjøpskvittering.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Steam til Mac

Innleggav Baika » tir 15.06.2010 18:01

Får bare vente på et eventuelt svar ifra dem da. :)
medlem i 168 måneder
 

Re: Steam til Mac

Innleggav Fisesniken » søn 27.06.2010 15:06

Jeg klarer ikke å laste ned Steam. Finner det ikke noen steder. Har laget meg accout på Steam sin hjemmeside, men finner ikke et sted hvor jeg kan laste ned Steam til min iMac.

What to do?

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Steam til Mac

Innleggav Firestone » søn 27.06.2010 15:32

http://store.steampowered.com/

Grønn knapp på høyre side "Install steam now".

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Steam til Mac

Innleggav Fisesniken » ons 07.07.2010 22:01

Når det gjelder spill til Mac på Steam er jeg ganske skuffet. Er mye tull der. Jeg har kjøpt Counter Strike, men er utrolig keen på GTA San Andreas (klassiker). Noen som vet når dette kommer til Mac eller om det kommer til Mac?

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Steam til Mac

Innleggav petrus764 » ons 07.07.2010 23:04

Er ikke Valve som utvikler GTA, det er Rockstar, og så vidt jeg vet har de ingen planer om å porte det til Mac.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere