Headset m/ mic til spill?

Diskuter de nyeste spillene

Headset m/ mic til spill?

Innleggav nwader » søn 08.08.2010 15:39

Heisann,

Er ute etter å kjøpe meg et bra headset med mic som jeg skal bruke til spill (Macbook Pro), men er litt usikker på hva jeg bør kjøpe?
Har selv testet ut Creative Headset HS-1100 Arena USB som en viss nettbutikk har salg på om dagen, men etter å ha lest litt rundt så står det at lyden ikke blir like bra siden det ikke fins drivere for Mac.

Hvilke andre alternativer har jeg? "Fake" surround og 5.1/7.1 er et stort pluss.

Takker og bukker for eventuelle tips,
medlem i 165 måneder
 

Re: Headset m/ mic til spill?

Innleggav moijk » søn 08.08.2010 17:46

nwader skrev:Heisann,

Er ute etter å kjøpe meg et bra headset med mic som jeg skal bruke til spill (Macbook Pro), men er litt usikker på hva jeg bør kjøpe?
Har selv testet ut Creative Headset HS-1100 Arena USB som en viss nettbutikk har salg på om dagen, men etter å ha lest litt rundt så står det at lyden ikke blir like bra siden det ikke fins drivere for Mac.

Hvilke andre alternativer har jeg? "Fake" surround og 5.1/7.1 er et stort pluss.

Takker og bukker for eventuelle tips,


http://www.macnn.com/articles/08/08/23/ ... 2.headset/

noe ala dette? ut fra reviewen er bra på mac. har en mindre modell, og den låter bra - men har sånn skjorte-mic som jeg aldri har brukt (har ekstern) - men reviews har sagt var så som så. men denne har en bedre utgave.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Headset m/ mic til spill?

Innleggav tacomodo » lør 21.08.2010 12:20

Jeg kjøpte Razer Megalodon her om dagen. Fungerer fint i OSX, plug n play og 7.1 juksesurround ser ut til å fungere og. Litt dyrt, men
medlem i 167 måneder
 

Re: Headset m/ mic til spill?

Innleggav hr Diablo » lør 21.08.2010 12:26

Jeg driver selv å snuser på et Megalodon, og lurer litt på hvor bra det funker, og i hvilke spill du har testet det?

Har fra før et Siberius Headset av et slag, men bruker det nesten ikke da det ikke passet min hodeform på et fornuftig vis...

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Headset m/ mic til spill?

Innleggav MinuS » lør 21.08.2010 13:57

bruker Logitech G35, ikke på mac men pc:) syntes det er helt ok!

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron