FM10 fryser når jeg er aktiv i spillet.

Diskuter de nyeste spillene

FM10 fryser når jeg er aktiv i spillet.

Innleggav KrQlle » søn 05.09.2010 23:35

God kvell. Har satt meg ned for å spille Football Manager 2010 igjenn. Og opplever et ganske rart problem....

Når jeg spiller kamper og den viser kampene i "TV-Visning" så fryser bildet. Dette gjelder ikke når jeg ser KUN kommentarer. Så kommer mysteriumet:

Hvis jeg flytter pila(markøren/musa/what ever) til docken så fortsetter kampen i "tv-visningen". Nesten som om det blir satt på pause når jeg er aktiv i spillet, og fortsetter når det er i bakgrunnen.

Starta opp opera for å sitte på facebook samtidig som jeg spilte, så fortsatte spillet helt uten problem når opera startet opp, og når jeg sitter der og surfer med FM10 i bakgrunnen.

Sitter på en MacBook PRO med 2.26 GHz Intel Core 2 Duo, 2GB ram, 160gb HD. Denne ble kjøpt i September 2009.

Hadde skjønt det om det kansje stoppet når jeg startet opera eller surfet, men dette er jo helt sykt?!

Så jeg lurer på om noen vet hva som gjør dette? Hvordan kan jeg få det bort?!

På forhånd takk for svar, og bare spør hvis det er noe : )

-MVH Fredrik

EDIT: Legger til at dette er installert fra orginal plate! Har vært installert før, så slettet og nå installert igjenn. Dette var ikke noe problem for noen mnd siden før det ble slettet.
medlem i 186 måneder
 

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron