cs 1.6 på MAC osx?

Diskuter de nyeste spillene

cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav vsorbo » søn 31.10.2010 22:54

Hei, har lest litt rundt og fått halve svar overalt jeg har lest ang og klare å innstallere CS 1.6 på mac OSX.

Altså jeg er ikke interessert i å spille spillet, men er interessert i å få åpnet spillet. Dette fordi jeg skal lage filmer av selve spillet! Jeg har ingen interesse av å kjøre bootcamp, parallels eller noe i den duren! Alt skal skje i MAC osx!

Noen som har en utvei? På det jeg har googla har jeg fått halve svar, altså kommet ingen vei! Takker for alle svar, jeg er en tolmodig sjel, men det kan da ikke være så vanskelig?
medlem i 162 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav svar » søn 31.10.2010 23:07

Da blir det vell nesten bare crossover igjen som mulighens kan fungere :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav vsorbo » søn 31.10.2010 23:10

Er ikke det noe av det samme som parallels? altså jeg vil ikke drive med tileggsprogram som jeg skrev.
Sist endret av svar den søn 31.10.2010 23:18, endret 1 gang
Grunn: Unødvendig bruk av sitering; §2.8
medlem i 162 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav flybaba » søn 31.10.2010 23:12

Da jeg ville prøve CS, lastet jeg ned gjennom Steam for windows, som jeg kjørte gjennom crossover, og kjørte der etter 1.6 gjennom crossover :) Det finnes mange youtube filmer som forklarer hvordan du innstallerer CS 1.6 med crossover!
Vet ikke om hvilken grunn du har til å ikke bruke tilleggsprogrammer som du kaller det, men det er i alle fall veldig enkelt, det er akuratt som å kjøre programmet i OS X.
medlem i 183 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav et » søn 31.10.2010 23:16

Greit nok at du ikke vil bruke noe «tileggsprogram» som du skrev, vsorbo, da må du bare gi opp. Om du kan leve med det, er det mange muligheter (som nevnt av andre over).
medlem i 197 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav Traktor » søn 31.10.2010 23:17

Om du skal lage en film om spillet, hvordan kan du da ungå å spille selve spillet? Skal du bare ha bilder av menyene og slikt? :rolls eyes: Skjønner ikke helt hvorfor du skal installerer det på macen om du ikke skal ha noe gameplay eller slikt. Om du skal spille spillet for underholdningens del eller som en del av en oppgave er jo i dette tilfelle helt irelevant.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav Du » man 01.11.2010 0:17

Demo-recording, Traktor, demo-recording. :P Er nok såkalte fragmovies han snakker om. :)

For eksempel denne. :P Basert på CoD4 ProMod. :P
http://www.youtube.com/watch?v=vtzp_WaaTYU
medlem i 188 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav vsorbo » man 01.11.2010 11:03

Traktor skrev:Om du skal lage en film om spillet, hvordan kan du da ungå å spille selve spillet? Skal du bare ha bilder av menyene og slikt? :rolls eyes: Skjønner ikke helt hvorfor du skal installerer det på macen om du ikke skal ha noe gameplay eller slikt. Om du skal spille spillet for underholdningens del eller som en del av en oppgave er jo i dette tilfelle helt irelevant.


For og kunne lage film av et spill, trenger man nødvendigvis ikke å spille selve spillet. Det eneste jeg trenger cs 1.6 til er og gå inn i console og redigere der.
medlem i 162 måneder
 

Re: cs 1.6 på MAC osx?

Innleggav Astronaut » man 01.11.2010 11:22

Du kan IKKE kjøre windows native programvare på OSX uten en eller annen form for emulering. Så enkelt er det. Ønsker du å åpne CS 1.6 uten emulering, blir nok det på en windowsmaskin.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]