Wow 4.x på iMac 27" med Recommended settings

Diskuter de nyeste spillene

Wow 4.x på iMac 27" med Recommended settings

Innleggav darkfame » søn 12.12.2010 22:12

Hei,

Er det noen andre som har en iMac 27" med Radeon 4850 her som har testet Wow 4.x?

Jeg får ikke bra fps med liquid satt til good, og/eller sun shafts til low. Dette gir en betydelig framerate drop, uansett oppløsning.

Ved å bruke Recommended settings fra Blizzard, er frameraten altfor lav til å være spillbar. Recommended setter alle settings til Good, bortsett fra Sun shafts som blir satt til Low. Er det Blizzard som har satt feil Recommended settings, eller er det noe annet som ikke stemmer?
medlem i 171 måneder
 

Re: Wow 4.x på iMac 27" med Recommended settings

Innleggav j0rg1 » søn 12.12.2010 23:59

Om det fulgte med software til skjermkortet ditt - har du sjekket dette?
Må mitt Nvidia kan jeg i hvert fall endre innstillinger så jeg kan enten velge "Best performance" eller "Best graphic". Eller hva med å sette alle Video-settings på det høyeste?
medlem i 186 måneder
 

Re: Wow 4.x på iMac 27" med Recommended settings

Innleggav oghp » man 13.12.2010 4:57

Åhoi!

@j0rg1, på imac er det et skjermkort som alltid har på best ytelse, du har en macbook pro hvor det er to. Derfor har du dette valget. Et for bedre batteri tid og et for grafikk.

@darkfame, hmm det høres litt rart ut. WoW krever egentlig ikke en heftig maskin for å kunne spilles med en god fps. Jeg vet at de nye effektene krever litt ekstra men ikke at din maskin skulle ha så store problemer.

Har du lastet ned den nyeste oppdateringen til maskinen?
Har du merket noen andre promlemer med maskinen?
Spiller du igjennom bootcamp?
Hvis du kjører et stort antall progamer samtidlig som du spiller vil det ha noe å si for din fps.

Kommer ikke på noe annet for øyeblikket..

-hp
medlem i 174 måneder
 

Re: Wow 4.x på iMac 27" med Recommended settings

Innleggav DavidV » man 13.12.2010 9:12

Jeg kjører så og si alt på maks guffe på min MBP (Q3? 2010) så det burde funke fint på din iMac. Har du husket å kjøre programvareoppdatering? Var ikke så lenge siden det kom en oppdatering til grafikkdriverne.
Jeg tror i grunn det eneste jeg kjører litt ned på min mac, er skyggene. Men det må jeg nesten på min stasjonære pc også selv om den har HD5770. Er visse effekter som krever noe hinsides med ressurser i WoW som ikke gir helt mening, og som uansett ikke er noe du merker stort til.

Mvh, David.
medlem i 162 måneder
 

Re: Wow 4.x på iMac 27" med Recommended settings

Innleggav svar » man 13.12.2010 10:17

wow 4 krever mer enn det wow3 gjorde også.
På min custom med HD5770 kjører jeg på good, men med laveste på multisampling og texture filtering.
Holder ca 60fps, men dropper fort ned til 20-30 vist det skjer noe.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Wow 4.x på iMac 27" med Recommended settings

Innleggav strengel » man 13.12.2010 22:14

Hei, Hva for innstilling bør min imac 27" i7 med 8gb ram ha for innstillling og eventuelt fps i spillet.
medlem i 193 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron