Minecraft Server Hosting

Diskuter de nyeste spillene

Minecraft Server Hosting

Innleggav Eilert rygh » ons 25.05.2011 17:46

Hei. Jeg lurte på om noen vet om et sted jeg kan hoste en minecraft server gratis. husker ikke passordet til 192.168.1.1 så må finne på noe annent. Noen som har en grei enkel side som jeg kan hoste gratis? :-)
medlem i 154 måneder
 

Re: Minecraft Server Hosting

Innleggav ddybing » ons 25.05.2011 19:04

:-P Gjør et Google søk :-)
Se om du finner noen "bedrifter" som driver med MineCraft hosting. Kanskje du kan spørre de om de kan hoste placen din.

Evt. kan du ta kontakt med internettleverandøren din eller se under routeren for passord :-)

Gratis hosting er nok svært usannsynlig. Koster å kjøpe inn servere, vedlikeholde de. Og et eller annet sted må jo også serveren stå.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Minecraft Server Hosting

Innleggav TheSailorboy » tir 27.09.2011 16:52

Hei! Ser at tråden er gammel, men ønsker du fortsatt (eller andre!) en liten minecraft-server så hoster vi flere servere privat, og hjelper deg med å sette det opp og konfigurere AKKURAT slik du vil for en billig penge ;)

Vi tilbyr også tilhørende nettside som vi lager slik du ønsker, der man f.eks. må registrere seg for å få byggetillatelser eller bli lagt til i whitelist. På nettsiden kan man logge inn og sjekke sine egne stats (online-time, deaths, mobs killed, players killed, placed, broken...) og admin's kan f.eks. sjekke alle sine stats :D Vi lager også forum...

Kontakt oss på mail (kapir.server@gmail.com), skype (hkatlefjon) eller send en privatmelding i forumet, for en gratis prøveperiode ;)

"optimisten"
- v/ Kapir Hosting

EDIT: Serveren er dedikert, har 8GB RAM, kjører linux og er selvfølgelig oppe 24/7! :-D
medlem i 152 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]