Trenger et spill, vil maskinen kunne kjøre disse?

Diskuter de nyeste spillene

Trenger et spill, vil maskinen kunne kjøre disse?

Innleggav Chirse » lør 15.10.2011 0:56

Hei!

Etter at jeg gikk over til Mac har det blir mindre spilling. Er jo ikke all verdens som har blitt gitt ut tidligere.. Men, nå vil jeg ha noe å pusle med fra tid til annen og er ute etter et bra spill :)

Macbook Pro 2008
OS X 10.6.3
2.5 Ghz Duo core
4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM

GeForce 8600M GT
512 MB
NVIDIA
1440 x 900

Lurer på om noen har erfaring med følgende spill, og kan gi en tilbakemelding på hvor bra de fungerer til min maskin, om de fungerer i det hele tatt da.. Også hvor bra spillet er i seg selv :)

Borderland
CIV5
Settlers7
Rome Total War
AoE3
SC2

Ved enkelte av disse står det min sys req OS 10.6.4, men det har jeg ikke til tross for oppgradering til SL. Vil de fortsatt fungere?

Kom gjerne med andre forslag til gode spill :)
medlem i 182 måneder
 

Re: Trenger et spill, vil maskinen kunne kjøre disse?

Innleggav danibo77 » lør 15.10.2011 7:56

Kan fortelle deg at Civ5, SC2, Settlers og Rome TW vil fungere knirkefritt på maskinen din. De andre kan jeg ikke bekrefte.
Når det gjelder OS så må dette oppdateres ved å trykke på programvareoppdatering som du finner under eple-menyen helt øverst til venstre på skjermen. Du må selvfølgelig ha Internett tilgang.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Trenger et spill, vil maskinen kunne kjøre disse?

Innleggav Chirse » lør 15.10.2011 11:46

Oi, så flott :)

Det er vel SC2 og Civ5 som er mest krevende av disse uansett, så da burde vel de andre fungere også. Var jo endel kommentarer spesielt til SC2 at det måtte kjøres på lave innstillinger..

Oppdaterer nå, håper det blir OS 10.6.4 da :)
medlem i 182 måneder
 

Re: Trenger et spill, vil maskinen kunne kjøre disse?

Innleggav Uggelfuggel » lør 15.10.2011 15:26

Kan anbefale Call of Duty 4. :)

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Trenger et spill, vil maskinen kunne kjøre disse?

Innleggav Chirse » søn 16.10.2011 16:14

:)

Var prestige i MW2 på ps3en i kollektivet jeg bodde i før. Kjempefint spill å slå ihjel både 5 minutter og 5 timer på! Men hvordan er serverne når man bruker mac? Er det cross platform eller bare andre mac spillere?

Er vel mest på utkikk etter et strageti spill nå, noe jeg kan pusle litt med. Kan bli veldig ocd når det kommer til plassering av byggninger og sette sammen ulike enheter i forskjellige kombinasjoner for best effekt. Bygge litt og slåss litt :)

Tidligere veldig glad i Civ2, AoE2, SC1, Dune (jepp, jeg er så gammel..) Lothr Midgard, C & C serien osv.. Men ikke prøvd settlers enda.
medlem i 182 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]