MW3

Diskuter de nyeste spillene

MW3

Innleggav Hawk eye » man 31.10.2011 1:11

Hei, jeg har en Macbook pro 13 mid 2010 og vurderer og kjøpe MW3 til den når spillet kommer ut. Kjøres selvfølgelig med bootcamp. Har MW2 som kjører strålende med resolution på 1280x800 med ca. 50+ fps. Kjører uten aa (anti aliasing) og kjører med de fleste andre settings på lavt, uten texture settings som er på automatic.

Så jeg lurer på om MW3 vil kjøre fint? Black Ops slo seg vrang og hadde veldig mye lagg, selv om jeg kjørte på veldige lave settings. Mistenker dog at det kan være noe med spillet ettersom at jeg kjørte spillet på en forholdsvis rask pc, men også da lagget (rett etter lansering) pga. problemer med selve spillet.

Så det konkrete spørsmålet er jo; vil MW3 kjøre fint uten lagg og framedrop? Jeg gidder ikke å kjøpe spillet om jeg sitter med konstant lagg og framedrops.

Takk for svar! ;)
medlem i 172 måneder
 

Re: MW3

Innleggav Wavelength » man 31.10.2011 1:28

Er ikke de høyeste kravene til MW3, men så har heller ikke din MBP noe skjermkort å skryte av heller. Ser at kravene er litt høyere enn MW2, men ikke veldig mye høyere.
Jeg ville nok ventet til spillet blir lansert. Da er det alltid noen som legger ut filmer på Youtube hvor de tester spillene på forskjellige maskiner.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: MW3

Innleggav Hawk eye » man 31.10.2011 1:56

Takk for kjapt svar! Var i grunn det samme jeg gjorde med MW2 også. Håper det legges ut fort ihverfall :P
medlem i 172 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]