The Secret World på en MBP

Diskuter de nyeste spillene

The Secret World på en MBP

Innleggav Ronso » søn 15.07.2012 15:56

Noen som har prøvd? Med Windows selvfølgelig :)

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: The Secret World på en MBP

Innleggav Ronso » tir 17.07.2012 11:58

Her inne er det farlig dødt.. Er det ingen som har mac lengre? :p

Jaja, kan svare meg selv jeg! Har da installert windows 7 via bootcamp, lagt inn TSW og kjører det helt greit med alt på low. Dette er da en MBP fra tidlig 2011. Skal oppgradere minnet etterhvert, tenker det blir litt bedre da.

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: The Secret World på en MBP

Innleggav Nilka » tir 17.07.2012 15:03

Har forsovidt ikke prøvd dette, men det ville vært veldig greit med litt mer info om din MBP fra tidlig 2011, da det er mange modeller å velge mellom som skulle hatt svært forskjellig ytelse.
13" med HD3000 kan man ikke forvente så mye fra
15" med AMD 6490 kan man forvente litt mer av.
15" med AMD 6750 burde kunne klare dette meget greit og sansynligvis på medium.
17" med AMD 6770 bittelitt bedre enn 6750.

Ovennevnt ytelse er bassert på specs og ikke på erfaring derfor det kunne vært fint å vite om det er noen rariteter som man må forholde seg til.
Kunne også vært fint å vite hvilken grafikkdrivere det er snakk om. De fra Apple eller nyere direkte fra AMD.
medlem i 239 måneder
 

Re: The Secret World på en MBP

Innleggav Ronso » ons 18.07.2012 0:36

Holder dette?

http://img841.imageshack.us/img841/3931 ... 18kl00.png

Når det gjelder drivere så vet jeg ikke hvilken, orker ikke å restarte for å sjekke i windows. Men tror det er apple sine da bootcamp lager en cd med de nødvendige driverne som man installerer etter at windows er ferdig installert.

Har også bestilt bestilt meg 16 Gb Corsair ram i dag. Lest at dette skal få ting til å gå litt glattere da det kan lagge litt når det er mye som skjer. Men spillbart forde. :)

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron