Gammelt robot-skytespill til iMac G3??

Diskuter de nyeste spillene

Gammelt robot-skytespill til iMac G3??

Innleggav macmacdude » man 13.08.2012 17:09

Hei!

Jeg prøver å finne frem til navnet på et eldre robot-krigsspill spill jeg pleide å spille på min 1998 iMac G3. Jeg skal utifra beste evne beskrive spillet:

Hele spillet gikk ut på at man var en robot, som skulle kjempe mot en fiendtlig robot. Man vant ved å ødelegge fiendens robot. Hver spiller hadde en base hvor man kunne "spawne" mindre roboter ved å kjøpe dem fra en vegg (Nesten litt som i Call of duty Zombie-mode, hvor man må kjøpe nye våpen fra veggen.) Etterhvert som man fikk mer penger kunne man kjøpe flere og bedre roboter, og jeg tror man også etterhvert kunne få tak i flyvende.

Spillet foregår forresten i tredjeperson.

Man kunne spille mot en kamerat på samme iMac. Før hvert spill startet mått man velge hva slags våpen-funksjoner roboten skulle ha. Disse kunne være alt fra flamme til lasere montert på armene til roboten.

Dette ble vanskelig å forklare, men jeg håper noen kan hjelpe meg med å navnsette dette spillet.

Macmacdude

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Gammelt robot-skytespill til iMac G3??

Innleggav Mac11e » man 13.08.2012 17:41

Hm.. litt vag beskrivelse :)
Tenkte først du kanskje mente MechWarrior serien. Etter litt googling kommer jeg fram til at Future Cop: LAPD kan passe beskrivelsen (kom ut i 1998).
http://www.youtube.com/watch?v=6L5DMVWP0AM

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Gammelt robot-skytespill til iMac G3??

Innleggav macmacdude » fre 17.08.2012 18:11

Jammen der er det jo!!! Tusen hjertelig:)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron