Minecraft nedlasting

Diskuter de nyeste spillene

Minecraft nedlasting

Innleggav Watson » søn 23.09.2012 20:21

Gutten min har gjort det eneste fornuftige og kjøpte i går en splitter ny MacBook Pro med Mountain Lion. Dermed kan han spille Minecraft der istedenfor på min iMac (Lion).

Men filen vi laster ned, er skadet, får vi vite da vi åpner den fra Nedlastinger. Jeg forsøkte på min MacBook (Lion), der Minecraft åpnet seg uten problemer. Så der får han spilt, men hvorfor ikke på sin egen? Noen som har opplevd lignende?
medlem i 180 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav Dorkfish » søn 23.09.2012 20:50

Kan Minecraft være inkompatibelt med Mountain Lion?

Jeg opplevde selv at programmet Absinth som brukes til å Jailbreake iPhones ikke funket på min MBA med ML. Men funket fint på iMac med Lion.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav Watson » søn 23.09.2012 21:24

Takk for innspill. Det var min første tanke. Har googlet litt rundt, men funnet brukere som spiller på Mountain Lion. Forsøkte også å vippe filen fra min MacBook til hans med AirDrop (en herlig oppfinnelse!), men får samme feilmelding om at filen er skadet og bør legges i søppelkassen. Vi får forsøke å komme i kontakt med Minecrafts support.
medlem i 180 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav dahlur » tor 11.10.2012 21:17

Hei!

Jeg har nylig gått over fra PC til Mac, og angrer ikke et sekund, men jeg får ikke startet minecraft. Som det ble nevnt tidligere i tråden så står det ved oppstart at filen er skadet, noen tips?? Har forresten en macbook pro 2012 2,3ghz i7 6gb

På forhånd takk
medlem i 137 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav MacMonster » tor 11.10.2012 21:39

Det er nok mest sannsynlig gatekeeper som hindrer deg.

Systemvalg > Sikkerhet og personvern

Deretter må du huke av for "Hvor som helst" under "Tillate programmer som er lastet ned fra:"
medlem i 161 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav dahlur » fre 12.10.2012 17:28

Fixa :) Hjertelig takk ifra en super fersk Mac bruker :)
medlem i 137 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav VegardL » fre 16.08.2013 5:57

Hvor laster dere ned minecraft for mac? kan ikke finne en fullversjon som funker :-/
medlem i 127 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav jerry.c.bush » fre 16.08.2013 7:58


Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav sini » tor 01.05.2014 10:48

HEI - anbefales mac eller PC til spilling av feks sims, minecraft o.l. Gutten min er 9 år.
medlem i 119 måneder
 

Re: Minecraft nedlasting

Innleggav Dorkfish » tor 01.05.2014 11:23

Kommer helt an på hvor mye du vil legge i det. Du kan få en PC som kan bruke disse spillene til 4000 kr. En Mac spiller disse minst like godt, men koster ofte litt mer.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]