Knutsen & Ludvigsen-filmen

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Knutsen & Ludvigsen-filmen

Innleggav DrBraun » ons 10.05.2006 11:45

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i filmen "Knutsen & Ludvigsen" fra 1976? Er også interessert i tv-serien om Knutsen & Ludvigsen som gikk på NRK på 70-tallet, samt radioprogrammene.

Noen som kjenner folk i NRK som kan fikse kopier?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Nostalgi fra NRK

Innleggav janrose » ons 10.05.2006 12:00

Du bør sjekke http://butikken.nrk.no, evt. skrive en e-post til butikken@nrk.no og spørre.

Det gjorde jeg da jeg ville ha tak i Edmund Bakkens eventyrlige reiseskildringer fra Reiseradioen i min grønne barndom. Jeg fikk da svar fra en hyggelig dame som holdt på med sluttproduktsjonen av CD'en med nevnte hedersmann og innehaver av Holmenkollskien.

Jeg forsøkte en gang tidligere, riktignok før NRK Aktivums tid, å få ut en kopi av et lokalt nyhetsinnslag, men ble da forespeilet et utlegg på 2500 kroner. Om den politikken er blitt annerledes med åra tviler jeg på.
Sist endret av janrose den ons 10.05.2006 12:09, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav DrBraun » ons 10.05.2006 12:07

Var inne i butikken til NRK og sjekka, men de hadde ingenting til salgs med Knutsen & Ludvigsen - sendte en mail med en forespørsel... men jeg tviler på at det er veien å gå.

Noen som har ei "bakdør" inn i arkivet til NRK? ;)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Sima » ons 10.05.2006 12:35


Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Smertehyl » ons 10.05.2006 13:20

Kva med denne "tribute to" knutsen og ludvigsen som kom ut for ein del år sidan? går det an å få tak i denne lengre?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Ellediller & krokofanter

Innleggav DrBraun » ons 10.05.2006 13:33

Tror ikke den er tilgjengelig fra noen legale kilder lengre - utgått fra selskapet - men jeg har sett den enkelte "andre" steder...

Ang. Barnefilm.no så er jo ikke den DVDen utgitt - tror bare det er en som kanskje kanskje skal komme til høsten, men jeg var fortrinnsvis ute etter en snarlig løsning på saken :)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Smertehyl » ons 10.05.2006 16:38

Har sendt deg PM, DrBraun!

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Fiskeboller!

Innleggav DrBraun » ons 10.05.2006 18:00

Er det noen som har Knutsen & Ludvigsen CDene "Tut", "Du
milde Mosart" og "Fiskepudding! Lakrisbåter!" - og er interessert i å gjøre en byttehandel?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav DrBraun » man 15.05.2006 21:35

Er det virkelig ingen her inne som er gira på K&L? ;)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]