DOOM !?

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

DOOM !?

Innleggav Freaken » man 05.06.2006 1:28

"Hey, doom på film! Et must!" dette var mine ord når jeg gikk til innkjøp av Doom filmen. Og jeg vil si nå i disse nattetimene, den er dårligere enn Pepsi Max brusen :-P Greit nok, en film kan være dårlig. Og dårligere, men denne tar kaka. Bare skyting. jeg er fan av skytefilmer, men en handling må nesten være med! Eneste som er verdt å se er når "The Rock" kicker ass´én til en av de monstrene.. 5 minutter md moro før filmen går til den normale, kjedelige handlingen. Kan noen si meg imot? Tviler...

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Even S » man 05.06.2006 1:31

Pepsi Max er jo godt 8-)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav bi » man 05.06.2006 1:35

Pepsi max ruler. (:)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Freaken » man 05.06.2006 1:36

Haha, nei :-P Greit, enkelte liker Pepsi Max og kanskje filmen, mens noen hater begge deler ;)

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav BareTom » man 05.06.2006 1:40

Eneste jeg likte med doom-filmen var de minuttene når de filmet fra god gammeldags doomvinkel.
medlem i 226 måneder
 

Innleggav magnuz » man 05.06.2006 2:01

Doom er jo grom da! 8-) Spesielt 1'st person shooter scena. Kongerått. Men dette er film for hjemmekino for denne trøkker!
medlem i 229 måneder
 

Innleggav EinarJ » man 05.06.2006 2:06

Hmmm, de burde ha brukt den LANGE versjonen av 1st-person sekvensen, det er ikke gud og hvermansen som er ute etter å se filmen i første rekke, mest penger er det å hente fra fansen av spillet.

Ellers mener jeg at de burde ha brukt temamusikken (husker ikke om de bruker den i det hele tatt, merket iallefall ikke noe til del) mer.

En Duke Nukem 3D film med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen hadde nok gjort seg bedre. nana na - nana na - Come get some.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Jon » man 05.06.2006 2:24

Eller "Booorn too be wiild" og "mmm oh baby" eller hva han sier når man trykker space foran stripper aliensene forkledd som dritbra damer. Fine pixelpupper.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Otsego » man 05.06.2006 2:26

DOOM er en av de bedre filmene jeg har sett, og er helt enig med magnuz at FPS scenen var rett og slett rå. Likevel tror jeg nok at filmen er beregna på fansen av spillet, og med mindre du har spillt det kan filmen fort bli kjedelig da du ikke vet hva som skjer eller hva filmen handler om.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav skyfex » man 05.06.2006 2:58

Nja. Kan man si at filmen er beregnet på fansen når de ikke holder seg til den originale storyen en gang. De hadde jo ikke noe med hverande å gjøre nesten.

Personlig syntes jeg det var en helt grei actionfilm, men syntes de kunne gjort det mye bedre.

- Moderert av NiHon -
Årsak: Fjernet unødvendig sitering. :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Freaken » man 05.06.2006 13:35

En grei action film? Det er bare action, ikke noe annet. Skyting, monstre som løper rundt, og altfor lik spillet. Ikke det at det er negativt å lage en film ut av et spill, men denne her likte jeg absolutt ikke!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Madsbads » man 05.06.2006 13:44

Syns ikke det er så veldig god handling men det er noen stokk scener i filmen som gjør at den er verdt å se....

PS: Pepsi max funker vis du ikke har mer Coca Cola igjen

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav limbo » man 05.06.2006 13:45

Doom filmen er råtten. MMere artig å se på en tøffel

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav kaspartu » man 05.06.2006 14:19

har forøvirg gådd en fyr forbi vinduet mitt tre ganger nå, med to brett pepsi i armene hver gang. ser siden det er helligdag og alt er stengt!

noen som har en eller annen lur måte man kan kjøre doom 2 på mac på, skal jeg se filmen, skal jeg iallefall inn i den gamle doom modusen.. tapte sikkert et poeng i snitt på videregående fordi jeg skulka timene og spilte doom 2.. (det var på det glade 90 tallet!)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav freddjoh » man 05.06.2006 14:29

Historien i Doom er syltynn, og det handler mest om størst og verst gønner. Filmen har jeg ikke behov for a se igjen.
Men Pepsi max drikker jeg gjerne igjen. Tror faktisk Pepsi max er en av de mest populære brusene akkurat nå.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]