kino i kveld, wtc, eller fritt vilt+

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

kino i kveld, wtc, eller fritt vilt+

Innleggav aqua702 » søn 22.10.2006 15:37

hei
som topicen sier, skal på kino i kveld.

2 filmer står på lista.

world trade center og fritt vilt.

noen som har sette disse filmene, og vil komme med anbefaling til hvilken jeg burde se?

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav rstange » søn 22.10.2006 15:39

Har ikke sett noen, men skal se begge.
Kommer vel ann på humøret ditt idag, du har jo valgt 2 filmer i helt forskjellige kategorier. :-D

Jeg ville valgt fritt vilt idag siden det har vært (hos meg) mye humor, action og drama de siste ukene. :-)

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav limbo » søn 22.10.2006 15:39

Fritt vilt er en elendig film.

Veldig tynn historie, jeg satt å lo på slutten fordi det var en elendig slutt. Selve filminga og det visuelle var veldig bra.
Noen av skuespillerne kunne ha gått litt lenger på drama linjen. Men eller var alt helt greit. En sterk 2 eller en veldig slapp 3.

Satts heller på WTC
Sist endret av limbo den søn 22.10.2006 15:46, endret 1 gang

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav LykkeAndreas » søn 22.10.2006 15:40

Jeg så fritt vilt i går.. Var kul den.
Var veldig pen visuelt sett..
Også ganske realistisk scenario/karakterer..

Kanskje litt tynt manus, men det var dog en slasher film.

Kan anbefalle den
medlem i 230 måneder
 

Innleggav aqua702 » søn 22.10.2006 15:42

har ikke noe spes. humør i dag. dette er bare 2 filmer jeg vil se. kommer til å se en på kino, og venter til den andre kommer på dvd.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Arne-Daniel » søn 22.10.2006 15:42

Ville gått for Fritt Villt. Ikke verdens beste film, men absolutt noe av det bedre som er produsert på norsk jord!

WTC var - som man kanskje kan tenke seg fram til - veldig amerikansk. For det meste er dette en god ting, men på slutten fikk det meg til å miste sympatien for karakterene. Ellers en veldig god film - og godt skildret. Ville likevell gått på Fritt Villt først.

EDIT: Fritt Villt egner seg mye bedre til DVD enn WTC. WTC MÅ ses på kino for å få et godt nok lydbilde. Skifter derfor mening ;)
medlem i 225 måneder
 

Innleggav aqua702 » søn 22.10.2006 15:48

mm..ikke lett dette, men grunnet effekter, så faller jeg mer og mer mot WTC.

til de som har sett fritt vilt. er dette en film som skremmer (med skremmer så mener jeg f eks. filmer som grudge, darkness falls, blair witch project)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav rstange » søn 22.10.2006 15:50

Da burde du høre på de som har sett begge filmene på kino, de har nok en bedre mening om hvilken film som burde sees på kino og hvilken du kan se på DVD. Lyd og bilde har jo en del å si på noen filmer. ;)

Kan jo være at du har heavy anlegg hjemme da. :-P Selv trives jeg best hjemme med film. :-D hihi...

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav artofdesign » søn 22.10.2006 15:50

Fritt vilt var kanon!
Visuelt sterk...

Og en skikkelig slasher!
Liker du litt horror og å skvette litt kan jeg trygt anbefale denne.

Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav limbo » søn 22.10.2006 15:51

De to første gangene man skal bli skremt blir man skremt. Men så blir det alt for åpen lyst og man skjønner at dette bare er søppel.

Den er ikke i nærheten av The Grudge og de andre filmene.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav aqua702 » søn 22.10.2006 15:56

limbo: ikke mange filmer som kan måle seg med grude og darkness falls.
det jeg mente var at er dette en film som skremmer/gjør at du skvetter, eller er dette kun et dårlig forsøk på horror

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav rstange » søn 22.10.2006 15:58

Har hørt at de som skriker mest om hvor dårlig filmen er, er de som ble mest skremt! :-D

Neida, skal ikke fyre opp stemningen her. Har ikke sett filmen enda, har bare sett reklamen som går på TV. Den er jo norsk da, så hadde kanskje overasket meg om den var "perfekt". ;) Ikke fordi norge lager dårlige filmer, men fordi det ikke finnes så mange norske filmer i den sjangeren.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav Mr.Hofslett » søn 22.10.2006 16:05

Fritt Vilt var konge! Anbefaller den om du liker skrekkfilmer, for denne er god. Jeg synes både manus og det visuelle var bra. Men har enda ikke sett World Trade Center.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav limbo » søn 22.10.2006 16:07

rstange skrev:Har hørt at de som skriker mest om hvor dårlig filmen er, er de som ble mest skremt! :-D


Hehe, jeg må inrømme at de gangene jeg ble skremt, ble jeg bæsje skremt.

Dere for dømme selv, jeg syns ikke den var noe bra. Det har dere vel fått med dere nå.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav aqua702 » søn 22.10.2006 16:09

lot dama bestemme...

så det blir WTC..(kom ikke som noen bombe at hun valgte den o_O )

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere