Netflix, HBO Nordic, Viaplay... ?

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Netflix, HBO Nordic, Viaplay... ?

Innleggav soviken » tir 11.12.2012 17:34

Hei! Har vurdert å skaffe meg Netflix en liten stund for jeg elsker å se på serier, filmer osv. Men leste et sted at Netflix bare har "gammelt" innhold og at HBO Nordic kommer til Norge.
Noen som vet hvilken streamingtjeneste i Norge som er best?

Hvis det har noe å si så liker jeg serier som Prison Break, Dexter, Mentalist, Walking Dead, osv.. Og filmer nesten hva som helst. Men vil gjerne ha nye filmer og serier og en side som oppdaterer masse :-) takk på forhånd ;)

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 

Re: Netflix, HBO Nordic, Viaplay... ?

Innleggav freddjoh » tir 11.12.2012 18:06

Et problem er jo at HBO og Netflix er såpass store konkurrenter at HBO serier vil ikke bli tilgjengelige på Netflix. Så for å se alt må du sannsynligvis ha 3-4 slike streaming tjenester.
Sånt gidder ikke jeg. Finnes heldigvis andre måter å se disse seriene på. :-)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Netflix, HBO Nordic, Viaplay... ?

Innleggav Torbel » man 02.12.2013 13:49

Bruker selv Netflix, men synes det er veldig frustrerende at HBO-serier typisk ikke oppdateres noe saerlig der lenger (naturligvis fordi Netflix og HBO er store konkurrenter). Det er ikke tvil om at HBO har hoeyest kvalitet paa seriene sine, men utvalget paa Netflix er allikevel saa hoeyt i forhold til HBO at jeg foretrekker foerstenevnte (spesielt om man laster ned ad-onen som gjoer at man faar tilgang til den amerikanske utgaven). Det er mye fjas paa Netflix, men det er absolutt mye godt ogsaa - verdt aa nevne er de egenproduserte seriene deres (bl.a. House of Cards og Orange is the New Black) utrolige, og absolutt verdt aa punge ut noen tiere i maaneden paa.
medlem i 124 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron