pink floyd, lenge leve musikken

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

pink floyd, lenge leve musikken

Innleggav mkvernes@netscape.net » tor 12.02.2004 0:13

Ingen musikk er bedre enn Pink floyd. The Wall, Wish you Were Here og Dark Side of the moon. Ingen musikk er annet enn Pink floyd for meg.

Jeg etterlyser etter Pulse med Pink floyd på DVD, er det noen som vei om de kan skaffes ?
 

Innleggav GNU » ons 18.02.2004 2:58

Roger det. Pink Floyd er kremfete.
Med tidløs musikalsk autoritet kjølhaler de den endeløse P4-rekka av lallende prefabrikerte deodoranter.

Pulse :?
medlem i 245 måneder
 

Innleggav Tosca » ons 14.04.2004 23:09

Dark Side of the Moon er tidenes beste album etter min mening, får gåsehud hver gang jeg hører den..
 

Innleggav Thor » ons 14.04.2004 23:59

Helt enig. Pink Floyd er blandt mine absolutte favorittband. Dark Side Of the Moon er den beste Floyd plata, synes nå jeg. Om den er den beste noen sinne vet jeg ikke, holder en knapp på Aja eller Pretzl Logic med Steely Dan. Uansett, når man kommer opp til dette nivået i musikk, så er det ikke snakk om "dårlige" plater selv om de ikke topper listen. :D

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav artofdesign » tor 15.04.2004 8:24

"Dark Side Of The Moon" er topp
Men må si at favoritten er "The Wall"
"Divison Bell" er heller ikke å forakte

Pink Floyd har alltid vært mitt yndlingsband.
Kommer alltid til å være det også.

De lagde musikk som er flytende og harmonisk å høre på.

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav safarikjx » søn 29.08.2004 17:54

The Wall er helt sinnsykt! Spesielt DVD`en! Elska TV-Norge da de sendte den i vinter en gang. Tror det var i vinter. Elsker å høre på Pink Floyd til alle anledninger. Nesten alle ihvertfall. Spesielt da jeg er sliten!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav hansi » man 27.09.2004 14:50

jeg har live at pompeii dvd'en hvis noen er intressert...hadde plutselig 2 stk

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Ahh...

Innleggav Funkaholic » man 27.09.2004 15:15

Å ja, oppbygginga i Division Bell.. Ære være, av med hatten og ta fullstendig av.. Det som er så digg med Pink Floyd er at hver eneste låt tar seg så veeeeldig god tid om dere skjønner? :D

En kompis av meg satt på skuldrene til faren sin under The Wall i Berlin.. THE The Wall liksom! Drittfyr, hehe, kjenner et stikk av hat der ja....

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Bytte?

Innleggav ZeZ » man 27.09.2004 17:46

h_a_n_s_i skrev:jeg har live at pompeii dvd'en hvis noen er intressert...hadde plutselig 2 stk


Jeg har to stk av Apocalypse now Redux... Er du interessert i å bytte?

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav netromac » man 27.09.2004 19:41

<--- !

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]