Wig Wam får så hatten passer... :D

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Re: Forskjellig smak!

Innleggav Mars » tir 14.03.2006 22:54

freddjoh skrev:de er faktiskmennesker med følelser de og, og hvordan ville du følt det hvis du la sjela di i en jobb og så kom det et par stykker du aldri før har sett og sa at det var helt ubrukelig?


...ja men kjære deg da. At man får høre andres meninger er da bare bra. Hadde de grått over noe slikt ville de vært ferdige for lenge siden. That's the play of the game. Tror de gutta der hadde syntes du var litt søt i din omsorg på deres vegne.



ð

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav glorious » tir 14.03.2006 22:55

sheikh_ma_nuggetz skrev:
det å være musiker er overhodet ingen garanti for bra musikksmak. snarere tvert om i mange tilfeller, men det er en annen diskusjon.

;)


Jepp... Det er en helt annen diskusjon (som du forøvrig hadde tapt med stil). Så hvorfor prøver du å starte en brann her? Lær deg "skikk og bruk" for forum...

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Ikke noe som heter det!

Innleggav freddjoh » tir 14.03.2006 23:00

Ikke noe som heter god musikk smak! Du liker noe, jeg liker noe annet og mora di liker Vikingarna! Bare sånn det er! Ungene mine digger Wig Wam, og det gjør jeg også. Har pratet med gutta mange ganger og anser meg selv som en stor fan. De prater alltid med meg og ungene mine, og stiller alltid opp på bilder. De er kjempe hyggelige mennesker som fortjener litt kred for at de faktisk gidder å spille en type musikk som mange ikke liker. Det er faktisk mange mennesker som setter pris på dem. Hvem er du som sier at alle de menneskene har dårlig musikk smak? Jeg personlig husker ikke sist jeg var enig med en plate anmeldelse allikevel.

Tenk om folk kom og sa at alle må like Windows, for det stod i HjemmePC at Windows er best.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav sheikh_ma_nuggetz » tir 14.03.2006 23:00

glorious skrev:
sheikh_ma_nuggetz skrev:
det å være musiker er overhodet ingen garanti for bra musikksmak. snarere tvert om i mange tilfeller, men det er en annen diskusjon.

;)


Jepp... Det er en helt annen diskusjon (som du forøvrig hadde tapt med stil). Så hvorfor prøver du å starte en brann her? Lær deg "skikk og bruk" for forum...


jeg kan skikk og bruk, du må lære deg å ta en spøk.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Å spøke er en ting

Innleggav freddjoh » tir 14.03.2006 23:03

Det er en annen ting å rett og slett spy ut edder og galle!

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav TorbX » tir 14.03.2006 23:08

Jeg liker hverken sondre lerche eller wig wam.

Skaphomseri i begge leire.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Wolfgang » tir 14.03.2006 23:08

Jeg liker ikke Wig Wam!

Men jeg liker deg ;)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Mars » tir 14.03.2006 23:09

...jøss, hadde aldri trodd Wig Wam skulle bli starten på en het debatt her. Det beviser vel kanskje at gutta har noe å si 8-)

PS - mora mi forakter Vikingarna.



ð

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Wolfgang » tir 14.03.2006 23:10

BowerPook skrev:


Wig Wam kommer til å velte hele samfunnet..

freddjoh skrev:de er faktiskmennesker med følelser de og, og hvordan ville du følt det hvis du la sjela di i en jobb og så kom det et par stykker du aldri før har sett og sa at det var helt ubrukelig?


Hvis man ikke takkler kritikk og negativ omtale, så er ikke showbiz noe man bør drive med...

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Mars » tir 14.03.2006 23:12

TorbX skrev:Skaphomseri i begge leire.


...virkelig?



ð

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Wolfgang » tir 14.03.2006 23:15

er ikke sondre lerche gift med Daffy i Hotel Cæsar?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Sakalav » tir 14.03.2006 23:16

Om Wig Wam lager bra eller dårlig musikk er smak, behag og helt individuelt. Liker du det ikke, og skal nevne det her, så får du også begrunne ditt svar. Det samme gjelder for så vidt om du liker det også.
La nå denne diskusjonen i tilfelle være saklig.
Sist endret av Sakalav den tir 14.03.2006 23:18, endret 1 gang

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Humor

Innleggav freddjoh » tir 14.03.2006 23:17

Humor er viktig, og viktig å akseptere andres meninger. Jeg kan godt forstå at mange ikke liker den type musikk. Jeg liker ikke rap f.eks., men vi er alle forskjellige. I ett nettmøte nylig var det en som spurte Wig Wam: "hvordan er stemmen din etter en konsert?" Øystein som er trommis svarte: "Stemmen min er helt fin den."

Vi kan diskutere til vi blir blå i trynet, men vi er alle enige om at Mac er tingen eller hva? Skjønt, det er en del mennesker ute i verden som ikke er enige med oss..... Tar de feil?...eller kanskje vi?
Kanskje begge har rett.....

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Mars » tir 14.03.2006 23:20

elad skrev:er ikke sondre lerche gift med Daffy i Hotel Cæsar?


...Michael Jackson har også vært gift P-p




ð

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav hansi » tir 14.03.2006 23:23

dere er klar over at Wig Wam parodierer?

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]