konsertsesongen

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

konsertsesongen

Innleggav Eriksson » ons 19.07.2006 9:29

Nå er det årstiden for de store konsertopplevelser.
Familien stakk til Skotland uten meg med gratisbilletter til RHCP men droppet å dra på konserten.

Her hjemme har det ikke vært store muligheter for konserter, Idol-konsert er liksom ikke helt min greie.

I dag skal jeg på konsert med Sting i Molde, skal bli kos.
På lørdag blir det Kings of Convenience og Elvira Nikolaysen, sistnevnte driter jeg litt i men.

Noen andre som har vært på/skal på noen gode konserter denne sommeren?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav mapale » ons 19.07.2006 9:53

Summerjam! Kom nettop hjem derfra, det var en helt sinnsyk opplevelse. Beste festivalen noensinne... (Europas største reggae festival)

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav jervi » ons 19.07.2006 10:26

Var på Roskilde. Sykt bra i år :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav GuruGunk » tor 20.07.2006 12:36

Man skal jo på Slottsfjellet:D
medlem i 220 måneder
 

Innleggav jervi » tor 20.07.2006 12:37

Vil på Seigmenn-konsert!!!
Så de under UKA, og kunne gjerne tenkt meg å se de igjen!

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav audunr » tor 20.07.2006 12:47

Tjuvstartet sommeren med Down på Rockefeller, deretter Soulfly/Deftones på Norwegian Wood og Kent/Mew på Norwegian Wood. Så var det Stone Sour/Alice in Chains på Rockefeller. Så Placebo/Arctic Monkeys/Tool på Quart. Forrige helg var jeg på Riddu Riddu i Manndalen.

I morra starter Bukta-festivalen, med Seigmen, Dum Dum Boys, Motorhead, osv.

MVH Audun
medlem i 232 måneder
 

Innleggav ZeZ » tor 20.07.2006 12:48

I morgen starter Vikafestivalen her opep i nord! Kommer nok til å bli ett av årets høydepunkt! Er veldig klar ihvertfall!:)

Noen andre som skal?


info:
http://www.vikafestivalen.no

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Argus » tor 20.07.2006 15:04

Blir en tur på Slottsfjellet på fredag/lørdag, så tar jeg turen videre til Hammerslag kick-off på støperiet i Tønsberg senere på lørdag kveld,der jeg skal være vakt, så første uka i august er det Tyskland som står for tur med ihvertfall europas om ikke verdens beste metal festival, Wacken Open Air 8-)

Så har man jo da Hammerslag Festivalen i desember !!

Ser mye frem til det !!


Geir (:)

EDIT: leif og update ;)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Ingunn » tor 20.07.2006 16:42

Jeg skal være frivillig på BadeRock som er i Sandefjord neste helg. Hvis noen Maccere skal dit, så gi lyd fra dere, så kan vi jo slå av en prat :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Jalmar » tor 20.07.2006 16:49

Ble ikke Quart på meg, men fikk med meg Kvinesdal Rock Festival. Var faktisk utrolig bra.

Tømmermenn innfridde og Thunderbolt imponerte. Da er jeg fornøyd (jada, resten var også bra).

Argus: Har du en ekstra plass til Wacken? O:-)
medlem i 223 måneder
 

Innleggav stereosaint » tor 20.07.2006 17:05

var på to radiohead konserter i københavn...glimrende...

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Eriksson » tor 20.07.2006 17:54

For de som muligens lurte.
Sting var helt sinnsykt bra!!
Liker mange av studiolåtene hans men har aldri vært en virkelig fan.
Live-prestasjonen de leverte var helt utrolig, og Sting som vokalist er vel kanskje det beste jeg har vært borti i et slikt band live.
Fiction Plane, sønnens band var også en kul opplevelse, spesielt la jeg merke til at de hadde en ekstremt god trommis.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Willibald Gluck » tor 20.07.2006 18:17

Mine høydepunkter hittil i år ar vel vært Wu-Tang Clan og Roger Waters.
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Mega_Therion » tor 20.07.2006 18:29

Jalmar skrev:Ble ikke Quart på meg, men fikk med meg Kvinesdal Rock Festival. Var faktisk utrolig bra.

Tømmermenn innfridde og Thunderbolt imponerte. Da er jeg fornøyd (jada, resten var også bra).


Hmm, kanskje du skal sjekke ut Lyngdal Rock Festival også? Ligger i nabokommunen til Kvinesdal.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav ameneon » tor 20.07.2006 18:33

Som ZeZ skriver så er det Vika i morgen. Motorhead, Turbonegro, Kaizers, DumDum m.m.

For 2 uker siden var dt Træna-festivalen, 33 nautiske mil fra fastlandet. Seigmen, Superfamily JR Ewing Satyricon og Tungtvann sto for de største opplevelsene der.

Skal se Seigmen i Steinkjer i august også. Ellers er det litt kjipt at jeg ikke fikk dratt til Roskilde og overvært Tool og Roger Waters, men jeg overlever. :)

Anbefaler alle å sjekke ut Vikafestivalen neste år, det kommer til å bli helt vilt! Må også nevene Sjona Rockefestival som er den andre av 2 store musikkfestivaler som arrangeres i min kommune. http://www.sjona.no. Programmet der består av bl.a. Tungtvann, Cumshots, Audrey Horne, El Caco, Desperado, hurra Torpedo, Misvær Skaforening m.m.

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Neste

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]