Gratis fakturaprogram til Mac

Diverse programvare

Gratis fakturaprogram til Mac

Innleggav Zapaia » tor 23.06.2011 15:02

Hei.
Er det noen som kan anbefale et bra og enkelt gratis fakturaprogram til Mac?
medlem i 193 måneder
 

Re: Gratis fakturaprogram til Mac

Innleggav aminde » tir 12.07.2011 1:20

Dette var et tema jeg holt på med lenge da jeg startet enkeltpersonsforetak. Prøvde mAngela løsninger og fant en del ok programmer til en billig penge. Problemet er at de fleste ikke er godkent under norsk lovgivning. Bl.a. når det kommer til låsing av faktura som er sent. Av de godkjente jeg prøvde fungerte vel Books av HansaWorldm best. Der kan du også få en 30 dagers gratis prøve periode.
Men etter mye styr og alt for uoverkommelige priser på de godkjente programmene, har jeg nå endt opp med en nettbasert løsning, som fungerer like utmerket, om ikke bedre.
Mitt valg ble http://www.conta-faktura.no/. Men det finnes mange alternativer, som sendreging.no, nettfaktura.net og jeg kan nevne i fleng. De er alle veldig like i bruk og "pris", så det går vel mer på smak og behag.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Gratis fakturaprogram til Mac

Innleggav thunderbird61 » lør 22.10.2011 17:10

litt sent kanskje, men enkelfaktura er også et alternativ, ser de har mac og windows versjon.
medlem i 150 måneder
 

Re: Gratis fakturaprogram til Mac

Innleggav otroean » lør 22.10.2011 17:36

Bruker selv Conta-Faktura. Synes det er et meget godt alternativ for meg. Da kan jeg fakturere ferdig når jeg er ute hos kundene. I tillegg fungerer nettsiden fint på iPad'en slik at jeg kan ha med meg fakturaene over alt.
medlem i 178 måneder
 

Re: Gratis fakturaprogram til Mac

Innleggav Gelle » lør 22.10.2011 18:06

Jeg bruker også conta-faktura. Gratis, og enkelt å bruke.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Gratis fakturaprogram til Mac

Innleggav vstrand » ons 31.10.2012 23:15

Vil anbefale at du ser på http://www.FakturaNett.no. Det er helt gratis og du kan bruke det like bra både på Mac og PC, da du ikke trenger installere noe men kjører alt online.
medlem i 139 måneder
 

Re: Gratis fakturaprogram til Mac

Innleggav orakeletV80 » ons 14.12.2016 10:20

Jeg har over en lengre periode bruket og er fornøyd med Cretica Faktura. Dette er nettabasert så det passer perfekt på macen (så sant du har nettilgang =-O )
medlem i 88 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]