Gammel pages? Mulig å konvertere dokumenter?

Diverse programvare

Gammel pages? Mulig å konvertere dokumenter?

Innleggav eriktar » fre 02.01.2015 12:14

Modern har fått seg ny mac etter at den gamle tok kvelden. Har heldigvis backup av dokumenter og bilder. Men pages dokumentene lar seg ikke åpne. Har prøvd meg på diverse konverteringstjenester, men ikke noe ser ut til å håndtere de gamle dokumentene.

Noen forslag på måte å konvertere dokumentene? Evt noen som rett og slett har en mac med gammel pages liggende? Som kan påta seg å konvertere dokumentene.
Eksempeldokument her
http://hinsides.dyndns.org:8888/Kusine.pages.zip

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Gammel pages? Mulig å konvertere dokumenter?

Innleggav Norgesannonser » fre 02.01.2015 18:10

Har hun Pages-programmet da? (sikkert dumt spørsmål, men jeg har mange gamle Pages-dokumenter liggende, og det nye Pages-programmet åpner disse uten problemer. )

Hvilken versjon Pages er du på jakt etter?

Edit:
Overså dokumentet du hadde lagt ved. Ser at man må åpne det i Pages ´09 først, og deretter kan åpne det i siste versjon. Jeg er rimelig sikker på at jeg har 09 liggende et sted.

EDIT 2:
Fant min originale iWork 09 pakke på DVD her nå.

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Gammel pages? Mulig å konvertere dokumenter?

Innleggav iKarlsen » fre 02.01.2015 22:05

Har pages 09 på den ene macen min. Hvis det ikke er så mange og ikke noe konfidensielt innhold kan jeg konvere de til PDF. Just send me a PM.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Gammel pages? Mulig å konvertere dokumenter?

Innleggav Gitman » fre 02.01.2015 22:39

Jeg fant et 30 dagers demoversjon av iWorks 09 som jeg lastet ned og fikk konvertert gamle pages dokumenter dengang jeg oppdaterte. Husker ikke hvor jeg fant den men et googlesøk fikser kanskje det :)

Gjorde et rask søk og kom opp med denne: http://downloads.techweekeurope.co.uk/2 ... -trial-09/
medlem i 231 måneder
 

Re: Gammel pages? Mulig å konvertere dokumenter?

Innleggav eriktar » søn 04.01.2015 22:41

Takker for tilbudet iKarlsen. Det hadde vært veldig snilt. Gitman, trialversjonen gjør jobben ser det ut til. Da er det bare å finne ut om jeg gjør dette manuelt, eller forsøker scripte dette.

Da har jeg løst litt verdensproblemer for modern. Takker folkens. :)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron