Spam på iPhone

Diverse programvare

Spam på iPhone

Innleggav Edwi » man 16.07.2018 13:42

Her er ei nøtt, kanskje: Jeg har en online-mailkonto (Telenor), og så har jeg en Mac og en iPhone x som har samme mailadresse. Problemet er "tonnevis" med spam hver dag. Jeg har ørten ganger vært på Telenors "Mine siden-mail" og forsøkt å lære programmet opp til å huske selektert spam, men dette funker ikke.
På min Mac går det likevel fint, for er det spam så trykker jeg på tasten J og selv om alt spam kommer opp, så forsvinner merket spam på et sekund i uønsket mappa. OK.
Men på min iPhone er det ikke slik. Der må jeg fjerne alt spam manuelt, selv om jeg har prøvd alle triks som er blitt fortalt eller Googlet. Det er et stress når det kommer rundt 100 spam-mail hver dag. ER DET NOEN SOM HAR LØSNINGEN`

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Spam på iPhone

Innleggav Morse » man 16.07.2018 18:23

Har i mange år brukt denne her, og ikke funnet noe som er mer effektivt:

https://c-command.com/spamsieve/

Tar litt tid å sette seg inn i, men det er vel anvendt tid! Riktig satt opp vil den også fungere på iPhone/iPad, selv om den ikke finnes som spesifikk iOS-app per se:

https://c-command.com/spamsieve/help/ip ... -filtering

"Due to limitations of the iOS platform, there is not currently an iPhone version of SpamSieve. However, you can use SpamSieve on your Mac to keep the spam off your iPhone, iPad, or iPod touch. The Mac has much more bandwidth and processing power, so it makes sense to do the spam filtering there, anyway. When you check for mail on your iPhone, you won’t waste time or battery power downloading or processing spam messages."

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Spam på iPhone

Innleggav Fluffy » man 16.07.2018 20:00

Har det samme problemet med min telenor e-post. Ringte til kundeservice og fikk beskjed at de jobber med en løsning som skal være klar i september, så vi får vel bare vente å se.
medlem i 206 måneder
 

Re: Spam på iPhone

Innleggav joarek » tir 17.07.2018 11:45

Kan anbefale Spamsieve på det varmeste jeg også. Brukt i mange år og eneste løsning som faktisk fungerte av de mange jeg styret med.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Spam på iPhone

Innleggav Edwi » man 30.07.2018 20:40

Takker for svar. Skal se nærmere på det, og er spent på hva Telenor kommer opp med. De har gjort en dårlig jobb så langt,

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere