ogg vorbis tags

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

ogg vorbis tags

Innleggav Aphelion » lør 17.04.2004 13:24

Hvorfor vil ikke (sh)iTunes lese ogg-tags skikkelig? Samtlige andre programmer jeg har prøvd tar det uten problemer... Lastet ned "vorbis quicktime components" eller noe i den dur fra http://www.vorbis.com, finnes det noe bedre alternativ?

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav thomasb » lør 17.04.2004 13:32

Hvorfor gjøre det så vanskelig? Hvorfor ikke bare bruke MP3 eller AAC?

Ja jeg har lest på vorbis.com, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor bruke det. Spesielt ikke når iTunes ikke støtter det skikkelig :). AAC og MP3 holder i lange baner for de fleste av oss.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Aphelion » lør 17.04.2004 13:44

Mp3 er da bare teit. AAC har jeg ikke satt meg særlig inn i, men tror det er saker. Nå har det seg sånn at jeg har 17 gig med ogg liggende, og jeg gidder IKKE å rippe alt det på nytt. Har funnet en annen iTunes-plugin nå, så da får vi se hvordan det går :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav thomasb » lør 17.04.2004 14:15

Aphelion skrev:Nå har det seg sånn at jeg har 17 gig med ogg liggende, og jeg gidder IKKE å rippe alt det på nytt. Har funnet en annen iTunes-plugin nå, så da får vi se hvordan det går :)


17 gig med ogg. Auda! :) hehe... den er kjip. Håper du får til det du vil i iTunes da ;)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]