iTunes vs musicmatch. Savner èn ting!

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

iTunes vs musicmatch. Savner èn ting!

Innleggav tomen » søn 15.08.2004 21:46

Har konvertert fra Musicmath til iTunes, da jeg skal investere i airtunes, men det er en ting jeg virkelig savner i iTunes.

Når man spiller fra biblioteket i Musicmatch havner sangene automatisk i en midlertidig spilleliste, som vises i samme vindu. Klønete med iTunes der man hele tiden må dra sangen over til egen spilleliste og deretter gå fra biblotek til spillelistevinduet for redigering.

Er det flere som savner dette og vet dere om apple muligens har tatt stilling til en slik funksjon??
:?: :?: :?:
medlem i 236 måneder
 

Funksjonen er iTunes allerede

Innleggav Macern » søn 15.08.2004 22:00

I iTunes finnes det en spilleliste som heter "Nylig spilte". Dette er en smart spilleliste som kan stilles inn etter hva du foretrekker (Rediger smart spilleliste - hold inn alt mens du trykker på spillelisten). Har selv stilt inn min til 150 nylig spilte sanger de siste 5 månedene.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav tomen » søn 15.08.2004 22:05

ja det vet jeg, men når jeg (eller mine venner) skal se gjennom alt som finnes av sanger for deretter å få de over til en pågående spilleliste for vår fest. Det er da det klønete kommer inn i bildet med iTunes.
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Evvrom » søn 15.08.2004 22:09

Prøvd partymiksen?
Da kan du jo spille musikk non-stop og samtidig legge til sanger som skal etter den som spilles for øyeblikket. Var det det du mente?

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav tomen » søn 15.08.2004 22:17

ja, men det blir uansettt slik at man må gå inn i biblioteket og dra over sanger, og så gå tilbake igjen til listen. Såfremt man vil ha andre sanger enn de valgte.
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Evvrom » søn 15.08.2004 22:19

Høyre/ctrl-klikk på sangen du vil legge til -> Spill som neste i Partymiks/Legg til i Partymiks.
Men kan jo hende jeg missforstår hva du prøver å oppnå.

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav tomen » søn 15.08.2004 22:37

Det var jeg ikke klar over at var mulig. Egentlig ikke det jeg ønsket men grei nok løsning. Det jeg vil ha er pågående spilleliste og biblioteket i et og samme vindu.

Du løste mitt problem. takk.
medlem i 236 måneder
 

Partymix

Innleggav sindre » man 16.08.2004 0:09

Du kan også prøve å dobbelklikke på Partymix playlisten for å åpne den i et nytt vindu. Slik er det også lettere å flytte sanger til Partymix og samtidig navigere i biblioteket. Det er bare å organisere vinduene slik at de ligger ved siden av hverandre :D

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav magnus » man 16.08.2004 1:15

Grunnen til at jeg aldri likte musicmatchvar netopp denne funksjonen som du spør etter her ;) MEn to vinduer blir jo nærmest det sampme, et smalt over det store f. eks?
medlem i 244 måneder
 

Innleggav mac-hater » man 16.08.2004 9:06

Jeg tror ikke det er veldig mange andre som ønsker denne funksjonen...

Selv skjønte jeg meg aldri helt på MusicMatch
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Magnuc » man 16.08.2004 10:11

Skulle vel ikke være noe verre enn å ha et vindu med playlista og et vindu hvor du browser library..

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Åsmund » man 16.08.2004 12:26

Jeg er enig i at det hadde vært greit å kunne ha det i samme vindu. Kan bli litt slitsomt å klikke seg fram og tilbake hele tiden. To vinduer gjør det litt lettere da. :)

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]