Itunes spørsmål

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Itunes spørsmål

Innleggav Ingo » fre 20.08.2004 13:07

Jeg sliter litt med å begrense mp3 samlingen på min usle 30giger. Jeg lurte på om man kan lage et "eksternt" bibliotek eller noe slik at jeg kan spille musikk fra en ekstern disk uten at itunes kopierer den over i bibloteket sitt?
medlem i 244 måneder
 

Innleggav PowerBook » fre 20.08.2004 13:10

Går helt fint det.
Bare fjern krysset for "Copy files to iTunes Music folder when adding to library" i innstillingene på iTunes! :wink:
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Ingo » fre 20.08.2004 13:28

Lurt!
Kjekt med kjapt svar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav admin » fre 20.08.2004 13:43

Svarene her på Mac1.no kommer som regel veldig raskt :) Vi har jo så mange hyggelige og flinke brukere her..

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav andemann » fre 20.08.2004 14:13

Selv har jeg hele ituens biblioteket liggende på windows filserveren, har ganske enkelt laget et alias til itunes katalogen på windowsboksen og har alt liggende der. Dette gjør det også mulg at flere personer kan benytte samme iTunes bibliotek. Desverre ikke samtidig.

Andreas

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav Ingo » fre 20.08.2004 22:33

Jeg har et nytt spørsmål om itunes. Jeg installerte en viz. plugin som gjør at vizn "hakker". Hva må jeg gjøre for å slette pluginet?
medlem i 244 måneder
 

Innleggav PowerBook » fre 20.08.2004 23:02

Ingo skrev:Jeg har et nytt spørsmål om itunes. Jeg installerte en viz. plugin som gjør at vizn "hakker". Hva må jeg gjøre for å slette pluginet?
Se om du finner plugin`en i denne mappen:
"/Users/DittBrukernavn/Library/iTunes/iTunes Plug-ins"
I såfall kan du trygt slette den! :)
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Ingo » fre 20.08.2004 23:53

Jeg fant den mappen da jeg søkte etter itunes, men den var tom. Husker ikke hva pluginet heter heller:(
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Otsego » lør 21.08.2004 4:01

har du prøvd her "/Library/iTunes/iTunes Plug-ins" altså bibliotek mappa på hovedhardisken din?. Det er her mesterparten av mine plug-ins ligger. prøv å se om du finner din "lille fiende" der :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]