Flytte prosjekter til Cubase?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Flytte prosjekter til Cubase?

Innleggav Chris_Bergen » søn 17.10.2004 20:54

Hei!

Jeg har laget en del demo-låter i Samplitude. Låtene varierer fra 10 til 30 spor.
Jeg skulle så absolutt ha flyttet noen av dem over til cubase, uten å flate prosjektet ned til et lag, men vet ikke om dette lar seg gjøre.

Er det noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre?

Chris
medlem i 234 måneder
 

Innleggav budbringeren » fre 19.11.2004 2:28

Kjenner ikke til det forrige programmet du laget musikk i, men hvis ikke du kan importere hele sangen hvor cubase leter opp audiosporene, Må du sette det opp manuelt. Hvis det er tilfellet, hadde jeg hatt forrige programmet åpent i pc og satt opp, i mac/cubase, hvert enkelt spor, navngitt dem mens jeg jeg jeg nøye sjekket i pcen samtidig.. Gjort dette på hver enkelt sang... Gjerne notere ned hvor og hva som er blitt gjort også.. Da kan du importere en og en fil til riktig channel hvor det ikke blir noe krøll.. kanskkje tungvint, men tenk hvor mange timer man bruker i ettertid hvis man ikke sjekker nøye på forhånd... Håper du kan importere selvfølgelig!
I Nuendo f,eks går jeg på importere, og importerer f,eks cubase song... Null problem.. Må justere midisporene og litt annet da....


Håper det ordner seg:)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron