Problemer med iTunes!!

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Problemer med iTunes!!

Innleggav svenerik » lør 30.10.2004 16:49

har nettopp switchet og holder på å overføre alle mp3ene mine fra laptopen min med winxp ved hjelp av mini ipoden min. Når jeg kopierer disse sangene over til en mappe f.eks. Music/Album/ og importerer dem inn i iTunes får jeg veldig ofte 2 versjoner av samme sang (noen ganger 3). Disse legger seg i iTunes mappen, men jeg vil kun ha EN versjon av hver sang inne på maskinen. Hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre med det?

En annen ting, etter å ha slettet disse duplikate sangene på harddisken er de fortsatt tilstede i iTunes med et lite utropstegn ved siden av, hvordan får jeg itunes til å fjerne alle disse sangene som ikke eksisterer?
medlem i 234 måneder
 

Innleggav wisshh » lør 30.10.2004 17:02

Når du imprterer musikk til iTunes lages det en kopi av filen og legges i iTunes/iTunes Music.

Kommer det opp et tegn fremfor "sangnavn" i iTunes betyr det at iTunes ikke finner den låten som er nevnt, for å fjerne den kan du bare markere filen å trykke backslash

er ikke sikker på om det finnes en kjappere måte å gjøre det på

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron