Logic express???????

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Logic express???????

Innleggav MasterFlx » ons 15.12.2004 19:27

hei er det noen som vet hvordan man tar opp lyd i logic express fra et eksternt lydkort?
jeg har valgt riktig lydkort både i Lyd- og MIDI-oppsettet og i logic. men jeg får ikke noe lyd inn fra lyd kortet????

håper noen vet dette det er skikklig frustrerende.


takk

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Logic express???????

Innleggav MasterFlx » ons 15.12.2004 23:24

uannsett. klarte det nå :wink:

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav joarek » tor 16.12.2004 7:51

Jeg har samme problem, hva gjorde du?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav GummiTZ » tor 16.12.2004 9:12

Sørge for å velge riktig inn-kilde på det aktuelle audio-sporet (der hvor man velger output og plugin), trykke inn rec-enable-knappen på det aktuelle sporet (i track headeren. velg "show", "record button" eller ne sånt hvis den ikke vises), og så starte opptak...
medlem i 233 måneder
 

Innleggav MasterFlx » tor 16.12.2004 15:46

Man kan vel si at, det er ikke verre enn det :wink:

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav joarek » tor 16.12.2004 20:07

Ja det er bare det at når jeg kobler til M-Audio keybordet (e49) og skal velge så kræsjer hele programmet! Men kommer fint inn på valget uten M-Audio koblet til 8O wtf!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav MrCrox » tor 16.12.2004 22:17

til fremtiden; et spørsmålstegn er like godt som mange..
medlem i 238 måneder
 

Innleggav macrules » tir 21.12.2004 1:14

Sjekk Audio MIDI Setup (ligger i verktøy mappa) at riktig lydinngang er valgt der.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav aslak » tir 21.12.2004 1:21

jeg opplever at maskina henger om jeg plugger inn usblydkortet fra m-audio, gi maskina 15 sekunder, og så er den muligens på nett igjen.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Snarf » tir 28.12.2004 14:54

Om det e trøbbel med midi, gå til Valg->Midi-> og trykk på reset all midi drivers. har ikkje hatt noko som helst problem med keystation 49e og logic 7.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav orbo » fre 14.01.2005 18:20

DELTA 66 - Logic Express og Panther

Jeg har et problem. Lydkortet mitt henger seg når jeg trykker på stopp i logic. Har forstått at andre har samme problem med denne kombinasjonen programmer og kort. Noen som har en løsning??? Jeg fant ut at hvis man trykker R for å armere et spor, trykker av R igjen som det første man gjør - så fikser det seg. Men jeg vil helst fikse det ordentlig. Noen som har peil?

Selger forresten Logic Express 7 til osx nå. Send gjerne bud til orbo@orbomusic.com I original forpakning
medlem i 236 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]