AAC til MP3 ?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

AAC til MP3 ?

Innleggav LilleHjelper » man 27.12.2004 22:37

Noen som kan hjelpe meg det ? Jeg ønsker å konvertere AAC-filer i iTunes-biblioteket mitt til MP3 uten å ødelegge iTunes-biblioteket, eller legge til MP3-versjonen i tillegg til AAC-versjonen (i iTunes-biblioteket).

Hvorfor? Jeg ønsker å brenne meg en CD med "ufattelig mye" musikk på til å ha i bilen :)

Hvorfor ikke iTunes klarer jobben sjøl aner jeg ikke, for etter hva jeg ser kan jeg konvertere AAC til MP3 i iTunes, og deretter brenne MP3ene til en "MP3-CD". Det beste hadde vært at iTunes gjorde alt dette i bakgrunnen og kvitta seg med MP3ene (dersom jeg ønsket det) etter at jobben var gjort. Nå må jeg gå inn å slette alle duplikat-filene etter jeg har gjort den manuelle jobben..
medlem i 248 måneder
 

Innleggav AirBook » man 27.12.2004 23:33

Er nok eneste mulighet
medlem i 232 måneder
 

Innleggav netromac » man 27.12.2004 23:51

Grunnen til at dette ikke er en mulighet i iTunes, er nok at det er noe svært få av oss har bruk for. Hadde dette vært noe mange etterspurte , ville nok Apple inkludert muligheten. Dessuten er det jo et problem med AAC's DRM da du ikke kan kopierer kopirightede filer til MP3. Noe må Apple gjøre for å tilfredsstille plateselskapene også.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav magnus » tir 28.12.2004 0:56

Sniffer hadde et script der sangene du dro ut av ituens automatisk ble konvertert til .mp3. Søk eller PM
medlem i 245 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]