Problem med itunes - singler

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Problem med itunes - singler

Innleggav ccjensen » tor 30.12.2004 22:51

Hei!

Er manisk når det gjelder sorteringen av sangene mine. Pleide å ha dem sortert i to mapper: album og singler. Fant ut at det var greit å ha itunes til å sortere sanger, og fant også ut at det ikke var så dumt å redigere ALLE singlene mine slik at de hadde album "single" og velge at de var "part of a compilation". På den måten ble de flyttet til mappen "compilations/single" og alle ble plassert der (ikke den beste løsning, men jeg syns den funker).

Og her kommer problemet! lastet ned et tonn med nye singler, og prøvde å legge dem inn. Jeg har en "smart playlist" som viser kun de sangene som er lagt inn i løpet av det siste døgnet, mao alle de nye singlene jeg la inn dukket opp her. Jeg fulgte samme prosedyre som før, MEN nå blir de ikke flyttet på etter jeg har forandret på ID3 taggen. Har prøvd å trykke "consolidate library" flere ganger. Har til og med prøvd å slette bibloteket (ikke filene), for så å flytte filene til en annen mappen og deretter legge dem inn igjen i itunes i håp om at den da skulle omsortere alle sangene slik at jeg fikk ALLE singlene som hadde valget "part of a compilation" inn i compilation mappen... men ingen lykke

noen forslag til hva jeg gjør galt? eller er dette en "bug"?
Takk, og godt nyttår!
Christopher

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron