Logic Pro med ADC medlemskap

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Logic Pro med ADC medlemskap

Innleggav eha » tor 06.01.2005 23:24

Hei!

Skal bestille meg en ny Powerbook 15" snart, nå som det forhåpentligvis kommer nye oppgraderinger. Tenkte å gjøre dette via et ADC for å få den billigst mulig.

Det jeg lurer på, siden jeg har lyst å skaffe meg Logic Pro til en så billig pris som mulig, er om jeg får noen som helst rabatter hvis jeg bestiller den sammen med Powerbooken eller om rabatten kun gjelder hadware :?:

(ps. ny her, så håper denne er postet i riktig forum)
medlem i 233 måneder
 

Re: Logic Pro med ADC medlemskap

Innleggav thomasb » tor 06.01.2005 23:49

eha skrev:Hei!

Skal bestille meg en ny Powerbook 15" snart, nå som det forhåpentligvis kommer nye oppgraderinger. Tenkte å gjøre dette via et ADC for å få den billigst mulig.

Det jeg lurer på, siden jeg har lyst å skaffe meg Logic Pro til en så billig pris som mulig, er om jeg får noen som helst rabatter hvis jeg bestiller den sammen med Powerbooken eller om rabatten kun gjelder hadware :?:

(ps. ny her, så håper denne er postet i riktig forum)

Jeg bestilte selv min maskin gjennom ADC Studentmedlemskapet. Jeg spurte da om det også var mulig å få rabatt på software, men det var det desverre ikke.

ADC-rabatter er kunn for Mac'er. 20% på proffmaskinene (Power Mac, PowerBook), og 10% på de andre og skjermene.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav eha » tor 06.01.2005 23:53

Okey, takk for hjelpen!
medlem i 233 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]