Advarsel ang Logic Express

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Innleggav Eagle » ons 19.01.2005 17:03

Snarf skrev:Det viktigaste for NORSKE artistar er å spele ute. Platesalg på under 100 tusen aleine kan ikkje halde eit band med 4 medlemmar med salt i grauten så altfor lenge. Men når dei spelar ute, tar dei alle pengane sjølve. Det eg skal fram til her er; Dersom artisten er så dårlig at du MÅ bruke AT, kan dei mest sansynleg ikkje synge bra nok til å overleve som artist i Norge. Men dette vil også "folket" finne utav sjølve og desse artistane vil forsvinne igjenn som dei døgnflugene dei er. (IDOL!! BLØRGHH!!). Så om du brukar AT i studio eller ikkje så betyr det svært lite for kvaliteten på norske artistar. Kremen vil vise sitt sanne potensial LIVE og folk vil elske dei, og dei andre tullingane må berre få blakke seg på glattpolert pop som alikevel vil bli glømt på kort tid.


Enig med deg, men for å sette det på spissen, er det jo bare å kjøpe Antares TR-1a så har du live pitchcorrection! Jippi.... :wink:

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 19.01.2005 17:06

Dei vil nok finne anna arbeid.

FolkeAksjonen for å dEportere idol deltakarane grunna hensyn til Nasjonalkulturelle interesser, forkorta til FAEN, er no igang.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav longhorn » tir 25.01.2005 2:30

jeg liker heller ikke idol. kaller det bare i do.
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Hobbes » tir 25.01.2005 2:33

longhorn skrev:jeg liker heller ikke idol. kaller det bare i do.


Det er en av de beste førstepostene jeg har sett på lenge! Idol -> I do. Tok an! Ha ha ha ha....ehhhh.... Jeg synes idol er ganske gøy jeg.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Snarf » søn 30.01.2005 13:02

Idol er morosamt. Det er artig å sjå alle tullingane som drøymer om å verte kjendis og drit seg ut. Idol har null og nix med musikk å gjere, det handlar om å bli kjendis. Ingen som har lyst å verte teken alvorleg av musikkbransjen, vil melde seg på ein slik popularitetskonkuranse. Men det er ikkje morosamt å sjå på når GODE vokalistar med eit mindre heldig utsjåande vert avvist, til fordel for at vakrare fjortissar med ei jævlig stemme går vidare nettop fordi dei "ser" ut som ei popstjerne.
Ein annan "favoritt" er han som gjekk vidare fordi han var glad på kameraten sine vegne, sjølv om han ikkje kunne synge for fem øre. (I tilleg til at han høyres ut som om han trur han var svart. ) Uff, da va fælt.

Poenget er vel at sett vekifrå Kurt Nilsen, har ikkje idol pordusert anna enn tredjerangs møl, artistar som vert løyste ifrå kontraktane sine etter 1 år nettop fordi, så fort kjendiseffekten avtar og cd-salget byrjar å basere seg på kvalitet, har dei ingenting å fare med.

Eit anna ekempel på kor lite idol har med musikk å gjere, er simon cowells komentar til Kurt " With this contest, we`ve given alot of ugly people the chance to be popstars.." eller noko sånnt.

Hadde idol vore bransjen sitt eige sensurapparat , hadde vi aldri opplevd musikk som zeppelin, sabbath, metallica, (Sett inn ditt favorittband her), osv...

Så for å konkludere; Eg meinar at initiativet F A E N, er ein svært god ide, og innser jo at vi har mykje arbeid frø oss... :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Forrige

Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron