iTunes vil ikke spille over AirTunes etter dvale

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

iTunes vil ikke spille over AirTunes etter dvale

Innleggav HAL9000 » søn 13.02.2005 13:41

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan fikse dette problemet?

Etter at jeg vekker maskinen (12" PB 1,33) fra dvale, vil iTunes ikke lystre når jeg trykker play og har valgt AirTunes-høytalere. For å få musikken til å strømme ut av stue-høytalerne må jeg først velge datamaskin-høytaler, og så skifte tilbake til eksterne høytalere i valgmenyen i iTunes, for så å trykke på play-knappen.

Jeg har siste versjon av både iTunes og ApX-firmware.

Fint om noen kan hjelpe meg med dette. Det er jo ikke noen stor ting, men likevel er det litt irriterende.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav åttitre » søn 13.02.2005 14:03

har av og til samma greia! da bare trykker jeg på den rullegardinen der jeg velger airtunes saken eller computer. Om det ikke funker etter dvale tar jeg bare på computer, også rett på airtunes igjen! Da funker det som regel igjen hos meg...
medlem i 239 måneder
 

Innleggav HAL9000 » søn 13.02.2005 14:33

Skrammy: Det er dette jeg også gjør for å få det til å funke. Det jeg lurte på var om noen vet om man kan gjøre noe for å slippe å velge frem og tilbake i rullegardinen før man kan spille musikken over AirTunes etter at maskinen har vært i dvale.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav åttitre » søn 13.02.2005 14:49

ja så det nå! leste litt feil serru.... tidlig på morran ennå :p men nei da vet jeg ikke svaret! skulle gjerne likt å vite dette selv!
medlem i 239 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]