iBook + gitar = OK?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Innleggav Thor » tir 15.02.2005 16:05

Hva må å investere i en Line6 PodXT Pro? Hvis du monterer den i et softrack får du plass til fotbrettet bak pod'en, og det er bare å slenge bagen over skuldra og ta bussen til spillinga. Pod'en passer også ypperlig til innspilling.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav macrules » tir 15.02.2005 16:19

Gikk rett på jeg. Trodde det var inspilling på iPod du snakka om.... :roll:

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Thor » tir 15.02.2005 16:21

macrules skrev:Gikk rett på jeg. Trodde det var inspilling på iPod du snakka om.... :roll:

Hehe....tenkte faktisk ikke på at det er lett å blande de to. Ble ikke oppmerksom på det før du postet. :D

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav budbringeren » tir 15.02.2005 23:10

Telebender skrev:
budbringeren skrev:he he :wink: Tok ikke lange tiden nei..
Den kunne du vel bare laste ned og skrive inn registreringen, eller får du den i posten?


Kommer i posten, boxed and wrapped. Kjekt med noe som en kan "ta i".
Skal komme tilbake med vurdering når tingen er testet. Eller en "Programvare til salgs-annonse..." :lol:


Ja si ifra hvis den skal selges;) Lykke til

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav Telebender » man 28.02.2005 12:12

Har fått Amplitube Live+LE og fått testa programmet en del i vinterferien. Konklusjonene er at Amplitube Live (stand-alone-versjonen) er meget bra, og fullt ut dekker mitt behov. Har skrudd meg fram til et par tre innstillinger jeg er rimelig happy med. (Clean, Crunch og Lead). Og det dekker det meste for meg. Tror lyden er litt i retning av VOX AC-30. Med litt ekstra "potting" på PA-en ble dette svært bra. Faktisk leverer oppsettet en antydning til rør-trykk i magen.
Medfølgende LE-program, som er en AU-plug-in til GB, låter ikke like bra. Litt mer syntetisk og tynn etter min smak.
Live kan anbefales - i GB (2) skrur jeg meg fram til lyd via innebygde emulatorer.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Forrige

Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]