Plan for hjemme/flyttbart "studio"

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Innleggav Snarf » ons 09.03.2005 18:12

Brukar mt87 daglig i studioet mitt ilag med mikrofonar til det tidobbelte av prisen. Er veldig fronøyd med den.

Subsequent:

Firewire 1814 har bare to mikrofoninngongar. Skal du bruke dei andre 6 linjeinngongane, må du ha preamp til dei: Så du må altså ha 6 kanalars mik preamp i tillegg. Det er eit bra kort, men du må ut med eindel ekstra for å få mikka opp heile trommesettet.

Prøver ikkje å fraråde deg kjøpa av 1814, vil berre gjere deg oppmerksom påp begrensningane. Så du ikkje blir kjempeskuffa når du set med 8 mikrofonar og kun 2 som lagar lyd..

KOndensatorar som mt87 til overhead, dynasmiske som sm57 til skarp og tromme, kondensator midt i rommet for å få med heile settet. Sennheizer basstrommemikk til... ja basstromma. :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav subsequent » tor 10.03.2005 9:41

okei, takk for tipset. Så jeg kan egentlig kjøpe en M-Audio Octane også da, for det er vell en preamp? Da vil det fungere fint med flere mikfrofoner?
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Snarf » fre 11.03.2005 0:00

M-Audio Octane vil gjere susen for deg. Om du har 6200 Spenn å svi vekk, så ikkje nøl : )

Prøv å kjøp litt forkskjellige mikrofonar. Ein kul måte å mikke slagverk er å ha alle mikrofonar ulike. Altså ingen to av samme type.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav ameneon » fre 11.03.2005 0:26

må si meg uenig der, snarf. man vil vel helst at overheadene skal danne et stereobilde av settet (som gir lik frekvens respons over hele bildet), så da er 2 identiske micer å foretrekke der. ellers kan man bruke litt forskjellig på de forskjellige tammene osv. også kan man supplere med litt variasjoner i ambient-micer.

som trommis må jeg si at jeg foretrekker ihvertfall et sånt type oppsett. Blir veldig rart hvis høyre og venstre kanal låter ulikt.

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Snarf » fre 11.03.2005 20:44

Aemon:
Trur det er ein smakssak. Sa vel at han skulle prøve det oppsettet, ikkje sverge til det.
Eg er ikkje trommis, men eg driv eit studio, og alt etter kva klienten foretrekkjer, vil eg prøve ulike ting mikrfonoppsettmessig.

Mange vil nok foretrekkje standard oppsettet med identiske overhead mikrofonar. (Eg plar bruke 2 AKG C1000 eller 3000).

Men om folk er ute etter litt anna og "tøff/kul/rar/merkeleg/settinndetsompassar"- lyd i trommene, kan det vere ein artig ting å prøve. Blir som regel et fett for meg sålenge klienten er nøgd.

Men eg skjønnar at du som trommis har dine preferansar. Det viktige her er jo å gi mest mulig kreative forslag for å hjelpe folk igong. Og det trur eg vi klarar bra : )

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav subsequent » lør 12.03.2005 10:22

ja, men dette høres bra ut. får se hva det blir til :)
medlem i 236 måneder
 

Forrige

Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron