Apple Music on a Mac Show

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Apple Music on a Mac Show

Innleggav Snarf » fre 11.03.2005 0:18

Vil gi ein liten anmeldelse av Apple sin musikk på mac demo på Hagstrøm Musikk på Tirsdag 8. mars.

Dette var digg show for alle som likar mac.
Ein av tyskarane bak Logic, samt sjefen for kreativt marked eller noko sånn for Apple i norden hadde ein lengre demo av iLife, GB, Logic Exp, Logic Pro.

Dei demonstrerte Live innpeling med trommer, gitar og bass på "Scena" i Garageband 2, og litt av funksjonaliteten der. Viste oss så korleis Logic express var hinsides Garageband. For å avslutte siste halvdel av showet med Logic Pro og eit par av dei funksjonane som aleine er verdt dei usle 9000 som Logic Pro kostar.

Heftige funksjonar som GuitarAmp Pro, Space DEsigner, MAtch EQ osv vart demonstrert og applausen hagla etter showet. Om du høyrer at noko slikt skal gjennomførast i din heimby bør du absolutt sjekke det ut.

I tillegg fekk vi gjennomgang av heile produktlinja til apple, maskinvaremessig. Vi fekk ta og føle på alt samma, pluss ein del musikktilbehør frå Samson Audio, M-Audio, TC Electronics osv.

Super demo. Ein satt igjenn og ville ha meire.

Fekk også tatt ein liten one on one med han som var med på å utvikle logic.
Han kunne blant anna røpe at Apple vil implementere betre funksjonalitet for å gi lydfilane navn: Så du lettare kan finne fram i audio window, eller om du skal exportere prosjektet til ein anna sequenser. Dette var vist veeldig etterspurt :)

For dei med kjennskap til Protools sin audiosuite eller liknande funksjonar i andre sequenserar. (Audiosuite: Legg til effektar på utvalde delar av eit lydspor, utan å måtte leggje det på sjølve kanalen. Berre markèr ein bit av lydfila og legg ekko på den vesle biten, utan å finknote med Track Automation i ein time for å få ekko nett på siste ordet i verset.. : ), kan eg opplyse om at dette er ein av dei aller mest etterspurte funksjonane, og dette jobbar dei vistnok med å implementere i seinare versjonar av Logic.

Så det lovar godt for den videre utvikling av logic, samt for musikk på mac miljøet i bergen iallefal. Håpar på like bra oppmøte andre palssar. På Hagstrøm var dei overbooka.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav NuSkool » fre 11.03.2005 0:34

Det var mange folk på Rockefeller i Oslo også. Driver ikke med musikk på Mac, men jeg ble helt blown away av hva man kan gjøre. Syke saker!
Veldig bra opplegg, men det var en skotsk fyr i Oslo...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav kmb » fre 11.03.2005 1:03

Hvor får dere vite om sånt?
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Snarf » fre 11.03.2005 20:46

Eg fekk melding frå Eplehuset i bergen, (då dei veit at eg er inni musikkpåmac scena), samt at gutta på Hagstrøm sa at eg måtte holde av datoen : ).

Men vanligvis plar dei aktuelle arangørane å anonsere det i forvegen. Hagstrøm hadde plakatar og info på nettsida si. VEtkje heilt med rockefeller.

Heretter når eg høyrer om slike arrangement skal eg poste det som nyhende her på mac1.no :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 12.03.2005 1:21

NuSkool skrev:Det var mange folk på Rockefeller i Oslo også. Driver ikke med musikk på Mac, men jeg ble helt blown away av hva man kan gjøre. Syke saker!
Veldig bra opplegg, men det var en skotsk fyr i Oslo...


Jeg var der å jobbet, det var bra. Men ble sp vilt sur av noen 17 åringer eller noe som bare lo av alt de sa. Ellers kan jeg fortelle at pappa da ble trukket ut til å vinne Logic pro, men vi hadde dratt alerede...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]